تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 15304

شهرداری اصفهان، شهرداری برترکشور در حوزه پژوهش و حائز بیشترین آثار منتخب پژوهشی کاربردی/ تقدیر از ۶ عنوان پژوهشی شهرداری اصفهان

شهرداری اصفهان، شهرداری برترکشور در حوزه پژوهش و حائز بیشترین آثار منتخب پژوهشی کاربردی/ تقدیر از ۶ عنوان پژوهشی شهرداری اصفهان

شهرداری اصفهان، شهرداری برترکشور در حوزه پژوهش و حائز بیشترین آثار منتخب پژوهشی کاربردی/ تقدیر از ۶ عنوان پژوهشی شهرداری اصفهان به گزارش دنیای اسرار:شهرداری اصفهان، در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که با مشارکت وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و

Print Friendly, PDF & Email

شهرداری اصفهان، شهرداری برترکشور در حوزه پژوهش و حائز بیشترین آثار منتخب پژوهشی کاربردی/ تقدیر از ۶ عنوان پژوهشی شهرداری اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:شهرداری اصفهان، در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که با مشارکت وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شورای عالی استانها و مرکز مطالعات برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار شد، به عنوان نهاد برتر بین شهرداری های کشور در حوزه پژوهش انتخاب شد و تندیس نهاد برتر در حوزه پژوهش را دریافت کرد.  

همچنین شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد آثار منتخب پژوهشیِ کاربردی، بالاترین تعداد پروژه های شاخص در سطح برتر و برگزیده را در سطح شهرداری های کشور به خود اختصاص داد.

 یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی به مناسبت هفته پژوهش در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این جشنواره که شهرداری اصفهان به عنوان نهاد برتر بین شهرداری های کشور در حوزه پژوهش انتخاب شد، دکتر علیرضا صادقیان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به نمایندگی از شهردار اصفهان تندیس نهاد برتر در حوزه پژوهش را دریافت کرد.

همچنین شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد آثار منتخب پژوهشی کاربردی، بالاترین تعداد پروژه های شاخص در سطح برتر و برگزیده را به خود اختصاص داد و برای ۶ عنوان پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفت.   

از جمله پروژه های منتخبشهرداری اصفهان در این زمینه پژوهش های سند مناسب سازی فضاهای شهری برای شهروندانبا شرایط خاص، تحلیل آسیب پذیری شبکه معابر شهر اصفهان، طراحی و استقرار نظام مدیریتدانش در شهرداری اصفهان، راهکارهای وصول عوارض نوسازی، ارزیابی کاربست پروژه هایپژوهشی شهرداری اصفهان و ارزیابی و آسیب شناسی نیازسنجی پروژه های نرم افزاری است.  

همچنین شهرداری اصفهان، در پنل های تخصصی با موضوعات حکمروایی شهری، ملی اقتصادی و چالش های کاربست بیشترین امتیاز جشنواره را به خود اختصاص داد.  

گفتنی است، این جشنواره با حضور معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رئیس شورای عالی استان ها، رئیس شورای اسلامی تهران، شهردار تهران و جمع کثیری از شهرداران و مدیران استانداری های کشور و کارشناسان و متخصصان حوزه مدیریت شهری برگزار شد. 



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.