تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 15310

دستگیری خانم سارق جیب بر در مراکز عمومی اصفهان

دستگیری خانم سارق جیب بر در مراکز عمومی اصفهان

دستگیری خانم سارق جیب بر در مراکز عمومی اصفهان به گزارش دنیای اسرار، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک خانم سارق جیب بر که از بانوان در مراکز فروشگاهی ، اتوبوس های واحد ، مترو و کنار عابر بانک ها سرقت می کرد و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ “حسین ترکیان” 

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری خانم سارق جیب بر در مراکز عمومی اصفهان

به گزارش دنیای اسرار، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک خانم سارق جیب بر که از بانوان در مراکز فروشگاهی ، اتوبوس های واحد ، مترو و کنار عابر بانک ها سرقت می کرد و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان”  اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چندین شهروند خانم مبنی بر اینکه به شیوه جیب بری از آنان سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند یک خانم جیب بر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی های لازم دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: خانم دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به ۲۰ فقره سرقت به شیوه جیب بری درمنطقه جنوبی شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی اظهار داشت: این فرد در مراکز شلوغ مانند فروشگاه ها ، کنار عابر بانک ها، مترو و ایستگاه های اتوبوس ، افراد را شناسایی و در یک فرصت مناسب از آنان سرقت می کرد که به بانوان محترم توصیه می شود از همراه داشتن اسناد مهم و وجوه نقد خودداری کنند، در مراکز شلوغ کیف خود را در سمت راست به گونه ای بگیرند که در دید آنها باشد و در صورت برخورد و مشاهده این افراد در فرصت مناسب مشخصات ظاهری سارق را به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.