تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 15633

بیست و هفتمین همایش خیریه امام حسین(ع) با حضور جمع کثیری از خیرین اصفهانی، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان در هتل آسمان برگزار شد.

بیست و هفتمین همایش خیریه امام حسین(ع) با حضور جمع کثیری از خیرین اصفهانی، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان در هتل آسمان برگزار شد.

بیست و هفتمین همایش خیریه امام حسین(ع) با حضور جمع کثیری از خیرین اصفهانی، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان در هتل آسمان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:در بیست و هفتمین گردهمایی خیریه امام حسین(ع) با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین در راستای حمایت از اقشار نیازمند با تمرکز بر احداث پروژه‌های خانه‌سازی

Print Friendly, PDF & Email

بیست و هفتمین همایش خیریه امام حسین(ع) با حضور جمع کثیری از خیرین اصفهانی، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان در هتل آسمان برگزار شد.


به گزارش دنیای اسرار:در بیست و هفتمین گردهمایی خیریه امام حسین(ع) با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین در راستای حمایت از اقشار نیازمند با تمرکز بر احداث پروژه‌های خانه‌سازی و تامین مسکن برای خانوارهای بی خانمان برگزار شد.
حسین صرافان، مدیرعامل خیریه امام حسین(ع) در جمع خیرین گفت: امیدواریم که به همت خیرین بتوانیم با آغوش باز پذیرای مراجعان این خیریه باشیم.
وی مخاطبان خیریه‌ها را نه تنها مددجویان، بلکه افرادی که کمک می‌کنند، دانست و تاثیر این کمک‌ها را در اغنای روحی و آسودگی درونی انسان عنوان کرد.
صرافان ضمن تبریک میلاد عیسی مسیح (ع) گفت: حضور اسقف خلیفه گری ارامنه جنوب ایران در راستای مشارکت در امور خیر نیز بیانگر اهمیت کمک به همنوع است. اسقف شورای خلیفه‌گری ارامنه جنوب ایران در ادامه این مراسم گفت: در این ایام فرخنده و اینگونه مناسبت‌ها، سخن گفتن از مشارکت در امور خیر، یادآور فضایل و نیکی دیگران است که حتی آن‌ها را نمی‌شناسیم.
وی خطاب به خیرین اصفهان بیان داشت: خیل شما نیکوکاران و رهروان عالی را می‌بینم که خود را وقف این نبرد انسانی کرده‌اید.
اسقف در ادامه افزود: امروز کشور عزیزمان درگیر جنگ نابرابر افتصادی است و در مواجهه‌ای با استقامت در برابر چالش‌ها قرار گرفته که قطعا شرایط سختی را برای شما کارفرمایان ایجاد کرده ولی شما را به قهرمانان بزرگی تبدیل کرده است که توانسته‌اید پیروزی باشکوهی را برای شکست ناپذیران این سرزمین به ارمغان آورید
وی ادامه داد: ما دور هم جمع شده‌ایم تا تا با اهدای سهمی از داشته‌های خود، افتخارات این پیروزی را فراهم کنیم و این نشان دهنده عشق و احترام به همنوع و حمایت از روح شما و شهروندان است.
اسقف در خاتمه، کمک های ارامنه در واگذاری واحدهای مسکونی را اعلام کرد.
در بیست و هفتمین همایش خیریه امام حسین(ع)، گزارش ساخت ۱۰ واحد مسکونی توسط یک خیر به ارزش ۵/۲ میلیارد تومان که عایدات حاصل از محل فروش آن که مجدد به خانه سازی اختصاص یابد، ۵۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون کارمزد و میلیون‌ها تومان مبالغ دیگر که از سوی اعضای هیات مدیره و دیگر خیرین که در گذشته به مددجویان اهدا شده بود به نظر عموم رسید و در پایان خیرین اصفهانی با اهدا مبالغی، روحیه نیک اندیشی خود را اثبات کردند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.