تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 15676

بیش از یک هزار اثر به جشنواره عکس «اصفهان پاییزی» ارسال شد

بیش از یک هزار اثر به جشنواره عکس «اصفهان پاییزی» ارسال شد

بیش از یکهزار اثر به جشنواره عکس «اصفهان پاییزی» ارسال شد یک هزار و ۳۰ اثر به دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی» ارسال شد. به گزارش دنیای اسرار، بر اساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی»، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، یک هزار و ۳۰ اثر به

Print Friendly, PDF & Email

بیش از یکهزار اثر به جشنواره عکس «اصفهان پاییزی» ارسال شد

یک هزار و ۳۰ اثر به دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی» ارسال شد.

به گزارش دنیای اسرار، بر اساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی»، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، یک هزار و ۳۰ اثر به این جشنواره ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

خلاقیت، دوری از کلیشه ها، توجه به تکنیک های عکاسی موبایلی، خدشه دار نشدن اصل عکس و پرهیز ازویرایش های بیش از حد در رنگ، نور و کادر بندی، از جمله معیارهای داوری آثار بود.  

بتول فروتن با ۵ اثر، مهدی علیزاده با ۴ اثر، حسن قائدی با ۴ اثر، رضا جواهری با ۳ اثر، محمدحسین زاهد با ۲ اثر، زهرا جلالی با ۲ اثر، پویا نقی دهکردی با یک اثر، احسان جزینی با یک اثر، احسان سلیمانپور با یک اثر، زهرا کریمیان با یک اثر، زهرا نیلفروشان با یک اثر، زینب عظیمی با یک اثر، سید جلال سید حسینی با یک اثر، مریم سلطانیان با یک اثر، نفیسه حاجاتی با یک اثر، مهدیه بهروزنیا با یک اثر، نسترن کیخسروکیانی با یک اثر و نرگس جمال آبادی با یک اثر، راه یافتگان به دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی» هستند که آثار آن ها به بخش نمایشگاه راه خواهد یافت.

همچنین اسامی نفرات اول تا سوم به زودی اعلام می شود.

فراخوان این جشنواره ۲۰ آذرماه اعلام شد تا شهروندان عکس های موبایلی خود از حال و هوای پاییز زیبای اصفهان را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و یا از طریق ایمیل اعلام شده به جشنواره ارسال کنند.

پریسا فهامی، پژمان نظرزاده آبکنار و رضا امینی داوری این دوره از جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی» را انجام دادند. 

این جشنواره با هدف جلب توجه و نگاه شهروندان به زیبایی های شهر، ثبت تصاویری زیبا از پاییز توسط شهروندان، افزایش مشارکت شهروندان و به اشتراک گذاشتن زیبایی های شهر در فضای مجازی برای جلب نگاه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در راستای هدف بازاریابی شهری برگزار شد.           

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.