تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 15744

پرونده اختلاس ۳۰ میلیاردی در “خمینی شهر”

پرونده اختلاس ۳۰ میلیاردی در “خمینی شهر”

پرونده اختلاس ۳۰ میلیاردی در “خمینی شهر” به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف پرونده اختلاس ۳۰ میلیارد ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ“علی جعفری نژاد”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان این خبرگفت: کارآگاهان پلیس

Print Friendly, PDF & Email

پرونده اختلاس ۳۰ میلیاردی در “خمینی شهر”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف پرونده اختلاس ۳۰ میلیارد ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ“علی جعفری نژاد”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان این خبرگفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه کارمند یکی از  بانک های شهر با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اختلاس کرده است ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی بیان داشت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری یک سری اقدامات خاص پلیسی دریافتند متهم در زمان مسئولیت خود اقدام به برداشت از حساب های ۲۰ نفر ازمشتریان بانک کرده و مبالغی از حساب آن ها را به حساب خود منتقل کرده است.

فرماندهانتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع  پس از اخذ مجوز از مقام قضائی، فرد مذکور  دستگیر و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از حساب مشتریان بانک اعتراف کرد

.سرهنگ”جعفری نژاد” بیان داشت: :با اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرارگرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.