تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 15793

ایجاد شور و نشاط و دوری از رخوت مهمترین دستاورد این رقابت ها بود

ایجاد شور و نشاط و دوری از رخوت مهمترین دستاورد این رقابت ها بود

ایجاد شور و نشاط و دوری از رخوت مهمترین دستاورد این رقابت ها بود به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا کشفی معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب در مجتمع آموزشی صنعت آب و برق اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email

ایجاد شور و نشاط و دوری از رخوت مهمترین دستاورد این رقابت ها بود

به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا کشفی معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب در مجتمع آموزشی صنعت آب و برق اصفهان، اظهارداشت: بزرگترین دستاورد برگزاری این مسابقات این بود که در این رویداد برای خدمت رسانی بهتر به مردم با یکدیگر به رقابت پرداختیم.
وی با بیان اینکه همه کارکنان شرکت های آب و فاضلاب در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند، افزود: در این مسابقات تلاش کردید خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهید و بنابراین همه شرکت کنندگان در این مسابقه برنده هستند.
کشفی با اشاره به اینکه تقریبا همه شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری کشور تیم های خوبی به مسابقات اعزام کردند، تصریح کرد: در روزهایی که به دلیل محدودیت منابع مالی در کشور و عدم پیشرفت مناسب در پروژه ها، ایجاد شور و نشاط و دوری از رخوت مهمترین دستاورد این رقابت ها بود.
وی صنعت آب و فاضلاب کشور را یک تیم واحد دانست و اظهارامیدواری کرد که در سال آینده شاهد ارتقا این رویداد باشیم و با سرفصل های جدید و موضوعات جدید اقدام به برگزاری مسابقات کنیم.
معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه خروجی مسابقات نشان می دهد برخی دستورالعمل ها نیاز به بازنگری دارد، تصریح کرد: با کمک متخصصان از طریق کمیته های مشترک این دستورالعمل ها را بازرسی می کنیم.
وی با اشاره به شورای سیاست گذاری که متولی برگزاری این مسابقات بود، تصریح کرد: اعضای این شورا از همه شرکت های کشور بودند و تمام تصمیمات جمعی گرفته و ارسال شد که تمرین بسیار خوبی برای یک کار گروهی موفق بود.
کشفی بار دیگر با قدردانی از تلاش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و همکاران وی در این شرکت، اظهارکرد: در شرایطی که این شرکت کار بزرگ خدمات رسانی به مردم را به عهده دارد برگزاری این رویداد اتفاق بسیار بزرگی بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.