تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 15834

شهادت سردار سلیمانی برای اسلام عزت آفرید

شهادت سردار سلیمانی برای اسلام عزت آفرید

امام جمعه اصفهان: شهادت سردار سلیمانی برای اسلام عزت آفرید به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای اسلام و کشور ایران عزت، افتخار و سربلندی آفرید. آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ اصفهان اظهار داشت:کینه و

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه اصفهان:

شهادت سردار سلیمانی برای اسلام عزت آفرید

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای اسلام و کشور ایران عزت، افتخار و سربلندی آفرید.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ اصفهان اظهار داشت:کینه و ترس دشمن از این سردار رشید اسلام بخاطر عظمت و اقتداری بود که در جبهه مقاومت بوجود آورد ؛ دشمن هرگز دلاورمردی‌ و شجاعت‌های این سردار بزرگ و همرزمان و تربیت یافتگان او را فراموش نخواهد کرد و ما هم نباید فداکاری و از خودگذشتگی‌های این سردار با وفا را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که ما تربیت‌شدگان مکتب اباعبدالله (ع) هستیم و از شهادت بیمی نداریم و شهادت در راه خدا همواره مقاومت بیشتری به ما داده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی آرزوی شهادت داشت افزود: شهادت و فقدان این قهرمان و دلاور بزرگ برای ما سنگین است اما همه ما باید با ادامه راه او و ایستادگی در مقابل دشمنان، آمریکا را از منطقه بیرون کنیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب زحمات زیادی را برای نظام اسلامی متحمل شد ادامه داد: سردار سلیمانی در زندگی خود همان راهی را که خدا برای او مشخص کرده بود تا آخرین لحظه با افتخار پیمود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که ایران اسلامی تنها یک سردار سلیمانی ندارد بلکه ده‌ها و صدها سردار سلیمانی از خون پاک این شهید بزرگوار در نظام اسلامی بوجود خواهد آمد.

امام جمعه اصفهان گفت:دشمنی و کینه آمریکا و متحدانش از سال‌های گذشته تا کنون علیه اسلام و مقاومت وجود دارد و راه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به اسلام امتحان کردند و تا آن‌را در ذهن مردم جهان بد جلوه دهند و برای این هدف طالبان، القاعده و داعش را به‌وجود آوردند.

وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی یعنی ایران، عراق، سوریه و لبنان تنها نیرویی بود که در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و اسلام واقعی را به جهانیان نشان داد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: مسلمانان جبهه مقاومت نباید به آمریکا و متحدانش اجازه برگشت به کشورهای اسلامی را بدهند و بخواهند لانه جاسوسی در این کشورها ایجاد کنند.

به گفته وی اگر آمریکایی‌ها امروز هم در لانه جاسوسی خود در ایران بودند کشور ما هم امروز وضعی مشابه عراق را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: مردم ایران اسلامی امروز به برکت خون شهید سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و دیگر شهدا در مقابل دشمنان اسلام اتحاد بیشتری پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم غافل باید از خواب بیدار شوند، اظهار داشت: جنایت‌ها و عهد شکنی‌های آمریکا مسلمانان جهان را بیدارتر خواهد کرد.

  بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله  آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.