تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر : 15885

در نخستین رویداداستارتاپ کشاورزی اصفهان صورت گرفت: درخشش یک معلول اصفهانی

در نخستین رویداداستارتاپ کشاورزی اصفهان صورت گرفت: درخشش یک معلول اصفهانی

در نخستین رویداداستارتاپ کشاورزی اصفهان صورت گرفت: درخشش یک معلول اصفهانی به گزارش دنیای اسرار:بهمن توکلی فرد-  در نخستین استارتاپ ویکند کشاورزی اصفهان یک خانم ویلچری از باشگاه خبرنگاران معلول توانست لوح کار آفرینی این رویداد را کسب کند .در این برنامه که در محل مرکز اموزشی جهاد کشاورزی اجرا شد ۱۴۱ شرکت کننده از

Print Friendly, PDF & Email

در نخستین رویداداستارتاپ کشاورزی اصفهان صورت گرفت: درخشش یک معلول اصفهانی

به گزارش دنیای اسرار:بهمن توکلی فرد-  در نخستین استارتاپ ویکند کشاورزی اصفهان یک خانم ویلچری از باشگاه خبرنگاران معلول توانست لوح کار آفرینی این رویداد را کسب کند .
در این برنامه که در محل مرکز اموزشی جهاد کشاورزی اجرا شد ۱۴۱ شرکت کننده از مهندسین کشاورزی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی حضور داشتند که بیش از ۴۵ ایده توسط آنان در قالب ۹ تیم تشکیل شد .
خانم هاجر طایی معلول بهمراه تیمش با ایده ” آپارات کشاورزی ” یا ” V farm “فیلم ومحتوای آموزشی کارآفرینی تولید پلت فرم آنلاین که شبیه آپارات است را با هدف کارآفرینی و اشتراک تجربیات به کارگاه بوم و کسب وکار ارایه نمودند ، که در نتیجه باشش ساعت کار نظری و ۵۴ ساعت کار عملی موفق به دریافت لوح کار آفرینی این رویداد گردید .
در این رویداد رئیس و اعضای شورای سازمان کشاورزی ، معاون آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، مدیر کل دفتر امور فناوری سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشور و رئیس مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور داشتند .
این خانم معلول با ایده ی منحصر بفردش فعل خواستن ، توانستن است و معلولیت ، محدویت نیست را عینیت بخشید . باشد تا با کمک به این قشر در ارتقای جایگاه آنان بکوشیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.