تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 15908

سردار سلیمانی، به معنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا بود/خداوند منتقم خون شهداست

سردار سلیمانی، به معنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا بود/خداوند منتقم خون شهداست

سردار سلیمانی، به معنی واقعیکلمه بنده مخلص خدا بود/خداوند منتقم خون شهداست به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، سردار سلیمانی را نمونه یک انسان کامل و به معنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا توصیف کرد و گفت: انتقام سخت را حتماً خداوند از عاملان شهادت سردار سلیمانی خواهد گرفت چون او منتقم خون شهدا است.

Print Friendly, PDF & Email

سردار سلیمانی، به معنی واقعیکلمه بنده مخلص خدا بود/خداوند منتقم خون شهداست

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، سردار سلیمانی را نمونه یک انسان کامل و به معنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا توصیف کرد و گفت: انتقام سخت را حتماً خداوند از عاملان شهادت سردار سلیمانی خواهد گرفت چون او منتقم خون شهدا است.

 سردار” مهدی معصوم بیگی” در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری، مردم و همه نیروهای نظامی و انتظامی گفت: سردار سلیمانی، فرمانده ای شجاع ، مخلص ، الگو و از هر جهت نمونه بود و سرانجام نیز مزد ۴۰ سال مجاهدت، تلاش و خدمت از خداوند گرفت و به رتبه ، مقام و مدال پرافتخار شهادت دست یافت.

وی افزود: هرچند که همه کشور و جهان اسلام به ویژه جبهه مقاومت در سوگ این سرباز آقا امام زمان (عج) و سرباز مقام معظم رهبری قرار دارند اما باید اذعان کرد که جز شهادت مزد دیگری برای وی متصور نبود و فقط و فقط با شهادت بود که نتیجه این همه جهاد خود را می توانست دریافت کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه زبان و قلم در رثای این شهید والا مقام قاصر است گفت: جایگاه و مقام سردار سلیمانی مقام معظم رهبری به نیکی ، دقیق ، سنجیده و کامل و جامع ترسیم کردند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه حیات و شهادت سردار سلیمانی هر دو خیر و برکت مطلق برای اسلام و ایران بوده و خواهد بود اظهار داشت: انسان های خدایی شچره طیبه هستند و در همه اعصار وجود این افراد موجب خیر و برکت است. وی بیان کرد: او سرداری بود که در کوی و برزن برای صلح می جنگید و همه ظرفیت فکری و جسمی خودش را در راه صلح مصروف کرده بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با استراتژیست خواندن سردار سلیمانی اذعان کرد: او نه تنها یک نظامی کامل بلکه یک ژنرال و بالاتر از آن یک مارشال بود و زبده ترین ارتش های دنیا آرزو می کردند که چنین فرمانده ای را در اختیار داشتند.

وی افزود: او ضمن اینکه یک نظامی کامل بود یک انسان رئوف و مهربان کامل نیز بود و ضمن اینکه در میدان های نبرد گردن برافراشته و سینه ستبر بود اما در بین مردم خاکی ، بی ادعا و مخلص بود.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: او ضمن اینکه در سنگر جهاد منحصر به فرد بود در محراب عبادت هم منحصر به فرد بود و اگر بگوییم سردار سلیمانی جمع اضداد بود به نظر می رسد این حرف بی ربطی نباشد. شب زنده دار در محراب عبادت و شیر غرّان در میدان جنگ و کارزار و فردی بود که خواب را از چشم مستکبران ربوده و تمام طراحی های سرویس های ممتاز اطلاعاتی دنیا و برنامه های ارتش های مدعی جهان را نقش بر آب کرد.

سردار معصوم بیگی به مراسم های باشکوه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و تشییع با شکوه وی در کشور عراق اشاره کرد و گفت: این جایگاه ممتازی است که خداوند بعد از شهادتش به او عنایت فرموده است. خداوند در قرآن کریم فرموده کسانی که ایمان آوردند، قلب ها را به سمت او هدایت می فرماید و امروز می بینیم در سراسر ایران اسلامی یکپارچه خودجوش عاشقانه ، عالمانه و با بصیرت مردم و برای گرامی داشت و تکریم این سردار رشید دلاور و مجاهد اسلام به صحنه آمدند.

وی افزود: از روستاهای دور افتاده گرفته تا شهرها و کلانشهر ها تا پایتخت ایران اسلامی همه یکپارچه به خیابان ها آمدند برای تکریم و احترام و برای اینکه بگویند ای مردم دنیا بدانید ما قدردان استوره هایمان هستیم ما قدردان رزمندگانمان خود هستیم و ما تکریم می کنیم کسانی که خدمت می کنند و کسانی که جانشان را در طبق اخلاص می گذارند و این پیام بسیار بزرگی است.

سردار معصوم بیگی به انتقام سختی که فرمانده معظم کل قوا در پیام خود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کردند پرداخت و گفت: مقدمه و شروع این انتقام سخت بی شک حضور گسترده و میلیونی مردم در صحنه است.

وی خاطر نشان کرد: انتقام سخت را حتماً خدا خواهد گرفت چون او منتقم خون شهداست و انتقامی که حضرت حق بگیرد چیز دیگری است و ان شاء الله با همت جبهه مقاومت این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به تحلیل اوضاع منطقه و نگرانی ارتش آمریکا پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی پرداخت و گفت: شاید در طول تاریخ، ارتش امریکا در منطقه چنین شرایط بحرانی نداشته است چرا که امروز به طور مطلق خواب از چشم آنها در منطقه ربوده شده است و هر آن و هر لحظه محتمل است که بر آن ها حمله شود و از آنان انتقام گرفته شود .

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: جایگاه این شهید در چشم دشمنان چنان بزرگ و محیر العقول است که رئیس جمهور کشور آمریکا میگوید، من فرمان این ترور را صادر کردم.فرمانده انتظامی به جمله ای از مقام معظم رهبری دردیدار با خانواده شهید سپهبد سلیمانی که فرمودند: او از هیچ کس و هیچ جیز پروانداشت اشاره کرد و اظهار داشت: در واقع می توانم بگویم که او یک انسان کامل و بهمعنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا بود و امیوارم ان شاء الله خداوند توفیق دهد کهعاقبت همه ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری و خادمان مردم هم ختم به شهادت شود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.