تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 15964

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در سطح تندیس جایزه تعالی مصمم است

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در سطح تندیس جایزه تعالی مصمم است

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در سطح تندیس جایزه تعالیم صمم است مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،گفت: توان و ظرفیت بالایی در شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز وجود دارد. به گزارش  دنیای اسرار: سید مصطفی علوی در آیین افتتاحیه پیش ارزیابی جایزه سرآمدی و

Print Friendly, PDF & Email

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در سطح تندیس جایزه تعالیم صمم است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،گفت: توان و ظرفیت بالایی در شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز وجود دارد.

به گزارش  دنیای اسرار: سید مصطفی علوی در آیین افتتاحیه پیش ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز که با حضور مدیران و روسای شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سیستم های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و بهره گیری سازمان ها برای حرکت به سمت سرآمدی، این شرکت پس از اخذ تندیس بلورین وزارت نفت، اقدام به ادامه روند تعالی و به موازات آن تعمیق مفاهیم مدل تعالی در تمام سطوح سازمان برای حضور در سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران کرده است.

وی، افزود:شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۷ حرکت در مسیر تعالی را در برنامه کاری خود قرارداد و توانست در این سال گواهینامه تعهد به تعالی مدل EFQM،درسال ۹۰ تقدیرنامه دو ستارهEFQM، درسال ۹۲ تقدیرنامه سه ستاره اشتهار به کیفیت، در سال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره INQA،سال ۹۵تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران و سال ۹۶ نیز تندیس بلورین جایزه سرآمدیو بهبود مستمرصنعت نفت را از آن خود کند.

مهندس علوی، گفت: برنامه ریزی سال جاری نیز برای حضور این شرکت در سطح تندیس سیمین جایزه تعالی است اطمینان داریم توان و ظرفیت بالایی در بین کارکنان شرکت گاز استان برای کسب این تندیس وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان این مطلب که شرکتگاز استان اصفهان به عنوان یکی از شرکت های برند در سطح شرکت های گاز استانی کشورشناخته می شود، تصریح کرد: این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات به مشترکین ودر راستای انجام بهتر ماموریت سازمانی در مسیر تعالی حرکت می‌کند و اطمینان داریم با ویژگی های یک سازمان متعالی و اقدامات برجسته آن در سال جاری بتوانیم در سطح تندیس شرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: مدل‌های تعالی، روش مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌ها هستند. با بکارگیری این مدل بین‌المللی، سازمان می تواند عملکرد خود را با سایر رقبا در سطح ملی و بین المللی مقایسه کند. این مدل‌ها نشان می دهند که برتری سازمان یک برداشت نظری نبوده، بلکه در تمامی موارد قابلیت به دست آوردن نتایج عملی و کمی وجود دارد و با شواهد و شاخص های قابل سنجش ارائه می شود.

در این نشست سر ارزیاب مربوطه ضمن ارائه گزارش خود و اشاره به بخشی از نقاط قوت و قابل بهبود شرکت، از تلاش، همدلی، مسئولیت پذیری و اهتمام جدی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در ارائه شواهد، مدارک و مستندات موجود در راستای تحقق اهداف تعالی سازمانی قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.