تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 16090

تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب عمل کرده است

تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب عمل کرده است

دکترغریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو در جشنواره ملی فولاد : تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب عمل کرده است دکترغریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو در جشنواره ملی فولاد در دومین جشنواره ونمایشگاه ملی فولاد ایران با بیان این که تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب

Print Friendly, PDF & Email

دکترغریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو در جشنواره ملی فولاد :

تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب عمل کرده است

دکترغریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو در جشنواره ملی فولاد در دومین جشنواره ونمایشگاه ملی فولاد ایران با بیان این که تحریم صنعت فولاد نشان می دهد که این بخش خوب عمل کرده است ف گفت: ظرفیت تولید فولاد به ۳۷ و تولید آن به ۲۸ میلیون تن نزدیک شده است .

به گزار ش دنیای اسرار:رئیس هیات عامل ایمیدرو در جشنواره ملی فولاد ، افزود: در میزهای تعمیق بومی سازی این نمایشگاه ، تفاهم نامه هایی بین تولید کنندگان و تامین کنندگان بسته می شود .

وی با اشاره به ارتباط و تعامل مناسب بین دست اندرکاران زنجیره تولید فولاد، تصریح کرد: انجمن تولید کنندگان فولاد ، بومی سازی را به یک پروسه تبدیل و ارتباط خوبی بین تولید کنندگان و تامین کنندگان ایجاد کرده است .

دکترغریب پور، تاکید کرد: شکل گیری انجمن قطعه سازان و شکل گیری ساختار ساخت داخل در شرکت های تولید کننده و تسهیل گری و زمینه سازی دولت در شرکت های تولید کننده در شرایط کنونی ضروری است .

وی، از آغاز به کار شرکت های دانش بنیان در ایمیدرو خبر داد و گفت:الان هر تن فولاد به ۸۰ دلار تامین ارزی نیاز دارد که این رقم باید کاهش یابد .بنا داریم سال آینده، شرکت هایی که نیاز ارزی را به حد اقل ممکن کاهش دهند به عنوان پیشتازان بومی سازی  تشویق شوند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.