تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 16164

مسئولان معاونت وظیفه عمومی استان اصفهان با مردم دیدار می کنند

مسئولان معاونت وظیفه عمومی استان اصفهان با مردم دیدار می کنند

مسئولان معاونت وظیفه عمومی استاناصفهان با مردم دیدار می کنند به گزارش دنیای اسرار: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان گفت: در ادامه سلسله برنامه های ملاقات مردمی با مسئولان و معاونان فرماندهی انتظامی استان، روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه مسئولان معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی با مردم دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی می

Print Friendly, PDF & Email

مسئولان معاونت وظیفه عمومی استاناصفهان با مردم دیدار می کنند

به گزارش دنیای اسرار: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان گفت: در ادامه سلسله برنامه های ملاقات مردمی با مسئولان و معاونان فرماندهی انتظامی استان، روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه مسئولان معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی با مردم دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی می کنند.

 سرهنگ” جواد درستکار” با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مردم با فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی یکی از برنامه های مستمر و مداوم این نیرو است و ناجا همواره پاسخگو بودن به مطالبات، نیازها و خواسته های مردم را جزوی از وظایف خود می داند.

وی با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۹۷ به صورت شبانه روز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایت و تقدیر مردم شریف ایران از عملکرد ماموران پلیس است گفت: تماس های مردم با این سامانه باعث ارتباط بیشتر بین پلیس و مردم و مشارکت عمومی در جهت تامین امنیت جامعه، بهبود عملکردماموران پلیس و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم خواهد شد.

سرهنگ درستکار گفت: بر اساس برنامه ازپیش تعیین شده  مسئولان معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با با مشمولان و خانواده های آنان دیدار و به بررسی مشکلات مراجعه کنندگان در این حوزه می پردازند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: مشمولان و خانواده های آنان در صورت تمایل می توانند به معاونت وظیفه عمومی  واقع دراصفهان، خیابان قائمیه کوی فضیلت  جنب پلیس آگاهی  مراجعه کنند. سرهنگ درستکار خاطر نشان کرد: در برنامه ملاقات مردمی مسئولان معاونت وظیفه عمومی تنها مسائل مشمولانی که قبلاً درخواست آنان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است مورد بررسی قرار می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.