تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر : 16190

افزایش تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان برای اعزام به سیستان و بلوچستان

افزایش تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان برای اعزام به سیستان و بلوچستان

شهردار اصفهان بعد از بررسی وضعیت مناطق سیل زده دستور داد افزایشتجهیزات امدادی شهرداری اصفهان برای اعزام به سیستان و بلوچستان به گزارش دنیای اسرار:شهردار اصفهان که برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد، پس از بررسی وضعیت این استان و گفتگو با مردم، فرماندار و استاندار

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان بعد از بررسی وضعیت مناطق سیل زده دستور داد

افزایشتجهیزات امدادی شهرداری اصفهان برای اعزام به سیستان و بلوچستان

به گزارش دنیای اسرار:شهردار اصفهان که برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد، پس از بررسی وضعیت این استان و گفتگو با مردم، فرماندار و استاندار سیستان و بلوچستان، دستور افزایش اعزام تجهیزات امدادی شامل ۵ دستگاه تانکر با موتور مکش آب و یک کامیون از اصفهان به سیستان و بلوچستان را صادر کرد که عصر امروز ( ۲۶ دی ماه) این تجهیزات ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر شهردار اصفهان در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان حضور دارد و از نزدیک در حال بررسی وضعیت مناطق سیل زده این استان برای امدادرسانی نیروهای اعزامی از سوی شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار اصفهان و با برآوردهایی که از نیازهای منطقه اعلام شده است، تانکرها و نیروهای زبده سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از امروز در آمادگی برای ارسال و اعزام است.

محسن گلابی گفت: یکی از اقدامات نیروهای اعزامی شهرداری اصفهان در این سفر، برآورد نیازهای منطقه و اعلام به ماست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تا کنون از سوی سازمان آتش نشانی ۵ غواص و دو نفر نیروی امدادگر اعزام شده است.

وی افزود: در اکیپ ارسالی از سوی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، دو خودرو امداد و نجات، پمپ‌ های آب ‌کش و قایق ‌های نجات نیز وجود دارد. 

اکیپ امدادی نیروی اصفهانی در سیستان و بلوچستان آماده امدادرسانی

همچنین، بهزاد حقانی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از ارسال دو دستگاه خودمکش، شش دستگاه لجن کش، شش دستگاه موتورهای روبین، یک دستگاه جرثقیل، هشت دستگاه ماشین و تجهیزات دیگر همچون بیل، کلنگ، سیم، لوله و اتصالات به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر تجهیزات و نیروهایی که از سوی سازمان آتش نشانی اصفهان اعزام شده است، ۱۲ نیروی امدادی و خدماتی هم از سوی شهرداری اعزام شدند که در مجموع حدود ۱۷ نیرو هم اکنون از اصفهان در این مناطق برای امدادرسانی آماده اند و در صورت نیاز نیروهای بیشتری به منطقه اعزام خواهند شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: امروز نیز ۵ دستگاه تانکر با موتور مکش آب که حجم هر کدام از آنها ۱۳ هزار لیتر است و یک دستگاه کامیون برای حمل وسایل مورد نیاز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان عصر امروز از اصفهان ارسال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.