تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 16268

دوره آموزشی مبانی محیط زیست ویژه سرپرستان و مدیران

دوره آموزشی مبانی محیط زیست ویژه سرپرستان و مدیران

به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد دوره آموزشی مبانی محیط زیست ویژه سرپرستان و مدیران به گزارش دنیای اسرار:کلاس آموزشی مبانی محیط زیست ویژه مدیران و سرپرستان شرکت به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک  با حضور دکتر محسن نوروزی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه خوراسگان ۲۸ دی ماه در تالار تشریفات

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد

دوره آموزشی مبانی محیط زیست ویژه سرپرستان و مدیران

به گزارش دنیای اسرار:کلاس آموزشی مبانی محیط زیست ویژه مدیران و سرپرستان شرکت به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک  با حضور دکتر محسن نوروزی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه خوراسگان ۲۸ دی ماه در تالار تشریفات ذوب آهن اصفهان برگزار شد .

دکتر نوروزی با اشاره به این که هدف این دوره ، ایجاد نگرش جدید به مسایل زیست محیطی است ، گفت : امروزه یکی از مسایل مهم جوامع بشری حفظ محیط زیست است زیرا با پیشرفت جوامع بشری بر تنوع آلایندگی نیز افزوده می شود .

وی  توجه به محیط زیست را یکی از اولویت های اصلی توسعه پایدار دانست و افزود : توسعه ای که هم نیازهای فعلی را پاسخ دهد و هم توانایی نسل بعدی در برخورداری از منابع را بر آورده نماید توسعه پایدار می باشد .

دکتر نوروزی گفت : تغییرات زیست محیطی در سطح جهان ، آلودگی ها ، سلاح های هسته ای ، افزایش گرسنگی ، فقر و رشد سریع شهرها بدون برنامه ریزی از بحران های زیست محیطی کنونی می باشد .

وی یاد آور شد : مدیریت و کاهش آلایندگی در شرکت ها و توجه به حقوق محیط زیست یکی از مسایل مهم در شرکت های صنعتی می باشد .

این عضو هیات علمی دانشگاه خوراسگان گفت : برگزاری این دوره ها توجه مسئولین ذوب آهن به مسایل محیط زیستی را نشان می دهد که در پروژه های توسعه ای خود نگاه ویژه ای به مسایل زیست محیطی دارند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.