تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۵۶
کد خبر : 16490

همزمان بادهه فجر افتتاح ۲۶۰ طرح برق رسانی دراصفهان

همزمان بادهه فجر افتتاح ۲۶۰ طرح برق رسانی دراصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد: همزمان بادهه فجر افتتاح ۲۶۰ طرح برق رسانی دراصفهان به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضاپیرپیران درنشست خبری بااصحاب رسانه به منظور تشریح فعالیت‌های شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت دهه فجرگفت:۲۶۰پروژه کوچک وبزرگ  برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد:

همزمان بادهه فجر افتتاح ۲۶۰ طرح برق رسانی دراصفهان

به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضاپیرپیران درنشست خبری بااصحاب رسانه به منظور تشریح فعالیت‌های شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت دهه فجرگفت:۲۶۰پروژه کوچک وبزرگ  برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در اصفهان افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در تشریح این پروژه‌ها افزود: ۲۰۰کیلومتر بازسازی و تقویت شبکه و فیدرگیری به منظور کاهش خاموشی و رفع حریم، ۳۸کیلومتر احداث روشنایی معابر و بیش از ۱۹۷ کیلومتر شبکه برق‌رسانی به همراه نصب ۱۱۶ ترانس و تجهیز پست از جمله اقدامات صورت گرفته در این شرکت است که در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ویگفت: در حال حاضر میزان تلفات در اصفهان ۶ درصد است که پیش بینی می شود در چشم انداز شرکت برق تا سال ۱۴۰۵این میزان  تلفات به کمتر از ۵ درصد(میانگین استاندارد جهانی) برسد.

پیرپیران مطرح کرد: توسعه زیرساخت‌های هوشمند از جمله فرایندهایی است که رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۵را با اهداف متعالی میسر می‌کند، در این راستا با نصب ۱۷هزار کنتور فهام به طور قطع تلفات کاهش می‌یابد، همچنین به منظور تکمیل ساختارهای هوشمند و کاهش خاموشی‌ها علاوه بر به کارگیری خط گرم که هر سال افزایش می‌یابد ۵۳۹نقطه اتوماسیون که شامل ۳۶۶کلید قطع‌کننده هوشمند (سکسیونر هوایی)، ۱۴۹کوبیکل در ۴۲پست زمینی، ۲۱ریکلوزر و ۳نیروگاه تولید پراکنده می‌شود، نیز ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: حذف قبوض کاغذی به عنوان یک طرح کلان ملی علاوه بر صرفه جویی میلیاردی و حذف ارز بری در تکمیل زیر ساخت های مدیریت کشور، ارائه خدمات الکترونیک شرکت برق را از ۹۲ درصد به ۹۵ درصد افزایش داده است.

پیرپیران ادامه داد: تنها ۲درصد مردم هزینه برق مصرفی خود را به صورت حضوری پرداخت کرده‌اند و ۹۸ درصد وصولی شرکت به صورت غیرحضوری بوده است، این عدد در مقایسه با سال گذشته ۲درصد رشد را نشان می‌دهد.


مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره باینکه در تابستان امسال هیچگونه خاموشی را نداشتیم، بیان کرد:شرکت برق به مشترکینی که در پیک سایی تابستان همراهی شایسته ای با شرکت برق داشتند حدود ۶ میلیارد تومان پاداش پرداخت کرد.

وی  ادامه داد: خاموشی‌های پایان‌یافته یکی دیگر از شاخص‌های اطلاع‌رسانی بر روی نقشه بوده که شامل خاموشی‌های پایان‌یافته در ۲۴ساعت گذشته بوده و قابل رویت است، در نهایت خط گرم که در راستای کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه برق، عملیات توسعه و اصلاح شبکه بر روی خطوط برق‌دار انجام می‌گیرد اطلاع‌رسانی می‌شود، این سامانه بر روی سایت شرکت به آدرس eepdc.it بارگذاری شده است و عموم مشترکان و همشهریان می‌توانند برای برنامه‌ریزی‌های آتی خود از این سامانه استفاده کنند.


مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ادامه تأکید کرد: همکاری و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق تنها معطوف به تابستان نیست، در همین راستا برای فصل زمستان هم که احتمال خروج بعضی از واحدهای نیروگاهی گازسوز پیش‌بینی می‌شد برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت گرفته است؛ با راه‌اندازی نرم افزار نیما در سطح شرکت مشاهده آن لاین تعداد مشترکان همکار در طرح‌های پیک‌سایی و مشاهده تعداد کنتورهای فعال و قابل قرائت مشترکان همکار نیز به خوبی قابل رصد شده است.

پیرپیران با بیان اینکه در راستای مأموریت اطلاع‌رسانی نرم‌افزار سپام (نرم‌افزار پاسخگویی، اطلاع‌رسانی مشترکان برق) پیاده‌سازی شده است، توضیح داد: این نرم‌افزار در بستر GIS پیاده‌سازی شد و با امکانات جدید کل نقشه GIS به صورت زنده اطلاعات خاموشی‌ها اعم از خواسته و ناخواسته را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد،

وی گفت: قبل از انقلاب در صنعت برق وابستگی زیادی به تجهیزات خارجی بود ولی هم اکنون بیش از ۹۵درصد تجهیزات مورد نیاز از داخل تأمین و برای اجرای آنها از متخصصان داخلی استفاده می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.