تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 16529

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال دراستان اصفهان

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲پروژه گازرسانی  با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال دراستان اصفهان

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲پروژه گازرسانی  با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال دراستاناصفهان در دهه فجرسال ۹۸ با هزینه ای بالغ بر۱۲۵میلیارد ریال ۱۱ طرح گازرسانی افتتاح و با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز می گردد.

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲پروژه گازرسانی  با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال دراستاناصفهان

در دهه فجرسال ۹۸ با هزینه ای بالغ بر۱۲۵میلیارد ریال ۱۱ طرح گازرسانی افتتاح و با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز می گردد.

به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت از افتتاح ۱۱پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان با هزینه ای بالغ بر۱۲۵ میلیارد ریال خبرداد وگفت: همچنین عملیات اجرایی یک پروژه گازرسانی نیز در این ایام مبارک با هزینه پیش بینی شده ۱۵میلیارد ریال آغاز می شود.

سید مصطفی علوی، از بهره برداری ۴ طرح بزرگ گازرسانی به صنایع استان اصفهان، خبرداد و افزود: این طرح ها شامل؛گازرسانی به فاز دو  شهرک صنعتی گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد ریال، راه اندازی ایستگاه TBSشهرک صنعتی نائین، ایستگاهTBS  شهرک کارگاهی امیرکبیر شهرضا و شهرک صنعتی نهضت آباد می باشد.

وی، تصریح کرد: در این طرح های صنعتی، واحدهای تولیدی زیادی از جمله؛ صنایع فلزی، مرغداری ها، گلخانه ها، دامداری هاو…در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی، از بهره برداری ایستگاه CGS نصیرآباد شهرستان مبارکه که مربوط به طرح جامع اصفهان بزرگ می باشد خبر داد و گفت: در این پروژه یک ایستگاه CGS  با ظرفیت ۲۰۰ هزار مکعب در ساعت به بهره برداری می رسد.

مهندس علوی، همچنین به بهره برداری از پروژه گازرسانی به فاز دو شهرک شهید کشوری، اشاره کرد و افزود: در این پروژه ۴ ایستگاه اندازه گیری با ظرفیت ۱۰۰۰مترمکعب در ساعت، ۲ ایستگاه اندازه گیری با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در ساعت و ۴ ایستگاه صنعتی با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت راه اندازی و ۳هزار و ۵۰۰ متر شبکه تغذیه و توزیع اجرایی شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: در دهه فجر امسال دو پروژه گازرسانی روستایی نیز به بهره برداری خواهد رسید، روستای یحیی آباد و قصر چم از توابع شهرستان شهرضا که درهریک از این دو روستا یک ایستگاه TBS با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت راه اندازی و ۹ هزار و ۷۰۰ متر شبکه گذاری شده است.

مهندس علوی، با اعلام اینکه، ساختمان پست امداد و پشتیبانی منظریه شهرضا ، پروژه گازرسانی به ندامتگاه کاشان و بازسازی ایستگاه TBS ,CGS شباهنگ نایین از دیگر پروژه های آماده افتتاح در ایام دهه فجرسال جاری است، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال وتلاش کارکنان این شرکت، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران و تحول در شهرها و روستاهای محروم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه کارگاهی پاتله شهرضا اشاره کرد و گفت: برای این پروژه اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال پیش بینی گردیده که همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس علوی با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۱میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهره مندی ۹۹٫۶ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی خاطر نشان ساخت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هرسه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.