تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 16632

ارسال یک میلیون پیامک هشدار یخ زدگی برای مشترکین آبفای استان اصفهان

ارسال یک میلیون پیامک هشدار یخ زدگی برای مشترکین آبفای استان اصفهان

ارسال یک میلیون پیامک هشدار یخ زدگی برای مشترکین آبفای استان اصفهان به گزار ش دنیای اسرار:همزمان با سرد شدن هوا پیامک هشدار پیشگیری از یخ زدگی برای تمام مشترکین آبفای استان اصفهان  ارسال شد.مدیر دفتر خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: به دنبال هشدار اداره

Print Friendly, PDF & Email

ارسال یک میلیون پیامک هشدار یخ زدگی برای مشترکین آبفای استان اصفهان

به گزار ش دنیای اسرار:همزمان با سرد شدن هوا پیامک هشدار پیشگیری از یخ زدگی برای تمام مشترکین آبفای استان اصفهان  ارسال شد.
مدیر دفتر خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: به دنبال هشدار اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در روزهای پایانی هفته گذشته مبنی بر ورود یک سامانه بارشی جدید به استان و کاهش شدید دما، این شرکت اقدام به ارسال نزدیک به یک میلیون پیامک برای مشترکین خود به ویژه در مناطق سردسیری کرد.
 رحمت الله آقابابایی افزود: در این پیامک از مشترکین درخواست شد تا به منظور پیشگیری از یخ زدگی، در اسرع وقت نسبت به پوشاندن و عایق بندی کنتورهای آب ملک خود اقدام کنند.
وی با بیان این که پیش از این پیام های شرکت آب و فاضلاب نظیر پیام های صرفه جویی یا پیشگیری از یخ زدگی همراه با قبوض کاغذی ارسال می شد افزود: با جمع آوری شماره تلفن های همراه مشترکین و اجرای طرح حذف کاغذی آب بهاء، از این پس تمام پیام های آموزشی و اطلاع رسانی از طریق پیامک برای مخاطبین ارسال می شود.
مدیر دفتر خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به این که در گذشته، دوره قرائت و توزیع قبوض آب بهاء هر ۴۵ روز یک بار بود، برای ارسال هر پیام جدید باید ۴۵ روز منتظر می ماندیم در حالی که با حذف قبوض کاغذی و استفاده از پیامک، می توان در کمترین زمان، آموزش های لازم را به مشترکین آبفا در سراسر استان ارائه کرد.
وی در پایان افزود: تاکنون نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره تلفن همراه از ۹۷ درصد از مشترکین در سامانه جامع مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت شده که با همکاری خوب شهروندان به زودی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
 آقابابایی افزود: البته تعدادی از این شماره تلفن ها، تکراری و مربوط به مشترکینی است که بیش از یک انشعاب دارند و به همین دلیل برای این قبیل مشترکین فقط یک پیام آموزشی ارسال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.