تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 16892

فولاد مبارکه یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است

فولاد مبارکه یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان: فولاد مبارکه یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است سرپرست کمیته امداد استان اصفهان: شرکت فولاد مبارکه در کنار سایر ارزش های ملی و صنعتی خود یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان:

فولاد مبارکه یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان: شرکت فولاد مبارکه در کنار سایر ارزش های ملی و صنعتی خود یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است.

به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در دیدار با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با تشریح عملکرد این نهاد در سال ۹۸ به تبیین رویکردهای جدید حمایت از نیازمندان پرداخت و گفت: بالغ بر ۱۱۰ هزار خانوار نیازمند در سراسر استان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

زارع با بیان اینکه کمک به نیازمندان بخشی از مسئولیت اجتماعی تک تک افراد جامعه به ویژه اقشار دارای درآمد مطلوب است، گفت: شرکت فولاد مبارکه در کنار سایر ارزش های ملی و صنعتی خود یک مجموعه تاثیر گذار در کمک به نیازمندان است به نحوی که هم اکنون ۳۱۳۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی از کارکنان این مجتمع بزرگ صنعتی هستند.

وی با بیان اینکه با همت مردم و نیکوکاران سعی در کاهش وابستگی خدماتحمایتی به اعتبارات دولتی داریم، گفت: بدون پشتیبانی مردم و نیکوکاران خدمات ایننهاد تکمیل نمی شود.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و برپایی جشن بزرگ نیکوکاری برای جذب کمک های مردمی، گفت: مجتمع صنعتی فولاد مبارکه در سال های گذشته مشارکت قابل توجهی در این طرح داشته که امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش کمک های آن به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باشیم.

در ادامه این دیدار، ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه کمیته امداد و این شرکت باید در تولید ارزش مشترک همکاری داشته باشند، گفت: یکی از راه های تحقق این ارزش آفرینی شناسایی فرزندان مستعد خانواده های نیازمند و کمک به رشد و پیشرفت آنهاست.

وی با اشاره به سوابق همکاری فولاد مبارکه و کمیته امداد استان اصفهان، تاکید کرد: ما در راستای کمک های جهت دار و با اولویت در کنار این نهاد خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.