تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 16897

کسب مقام نخست اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در سطح ملی

کسب مقام نخست اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در سطح ملی

بنا بر منابع تفصیلی ارزیابی عملکرد ۹ ماهه نخست سال ۹۸، اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با تحقق ۱۰۲٫۰۵ درصد برنامه اجرایی، موفق به کسب مقام نخست در سطح ملی شده است. به گزارش دنیای اسرار: در راستای برنامه اجرایی ابلاغی، معاون وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد این اداره کل موفق به کسب مقام

Print Friendly, PDF & Email

بنا بر منابع تفصیلی ارزیابی عملکرد ۹ ماهه نخست سال ۹۸، اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با تحقق ۱۰۲٫۰۵ درصد برنامه اجرایی، موفق به کسب مقام نخست در سطح ملی شده است.

به گزارش دنیای اسرار: در راستای برنامه اجرایی ابلاغی، معاون وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد این اداره کل موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.

علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نامه ای خطاببه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان آورد: در راستای برنامهاجرایی ابلاغی بنا بر منابع تفصیلی ارزیابی عملکرد ۹ ماهه نخست سال ۹۸ در مقایسهبا برنامه و پس از اعمال ضرایب وزنی هرشاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیتعملکردی سایر ادارات کل راه وشهرسازی ، اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان باتحقق ۱۰۲٫۰۵ درصد برنامه اجرایی، موفق به کسب مقام نخست در سطح ملی شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان از اهتمام و تلاش مدیرکل و همکاران راه وشهرسازی استان تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا با همدلی و همکاری افزون تر شاهد تداوم این موفقیت باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.