تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر : 16955

متقاضیان طرح اقدام ملی از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب کنند

متقاضیان طرح اقدام ملی از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب کنند

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان از متقاضیان خواست تا با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و جهت حفظ سلامتی خود از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب نمایند. به گزارش  دنیای اسرار، ایمان طاهر معاون مسکن وبازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان در مصاحبه

Print Friendly, PDF & Email


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان از متقاضیان خواست تا با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و جهت حفظ سلامتی خود از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب نمایند.

به گزارش  دنیای اسرار، ایمان طاهر معاون مسکن وبازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان در مصاحبه اختصاصی با صداوسیمای مرکز استان گفت: ۲۰ هزار نفر متقاضی در طرح اقدام ملی ساخت مسکن در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این میزان حدود ۶۰ درصد تایید شده و از طریق سیستم پیام کوتاه به آنها اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

این متقاضیان لازم است به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به شرکت عمران شهرهای جدید مراجعه کنند تا نسبت به تکمیل پرونده آنها اقدام شود.

طاهر از متقاضیان خواست تا با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و جهت حفظ سلامتی خود تا متعادل شدن شرایط و بنا بر اعلام وزارت راه وشهرسازی از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب کرده و فقط با توجه به حروف الفبای نام خانوادگی اعلام شده به ادارات بنیاد مسکن و شهرهای جدید مراجعه داشته باشند و از تجمع خودداری نمایند .

وی به متقاضیان این اطمینان را داد که هیچگونه حقی از افراد تضییع نخواهد شد و افراد به هیچ عنوان حذف نمی شوند تا تکلیف آنها در سایت مشخص گردد.

معاون مسکن وبازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی درخصوص مرحله دوم ثبت نام طرح اقدامملی در استان بیان داشت: مرحله دوم ثبت نام بعد از مشخص شدن و تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده در مرحله اول و طی چند ماه آینده انجام می پذیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.