تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 17031

ضد عفونی کردن منازل ترفندی برای سرقت از منازل

ضد عفونی کردن منازل ترفندی برای سرقت از منازل

به گزارش دنیای اسرار:معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: ضد عفونی کردن منازل مسکونی ترفند سارقان برای سرقت است و اگر با اینگونه افراد برخورد کردید در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید. سرهنگ “علی ملکی آهنگران” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: ضد عفونی کردن منازل مسکونی ترفند سارقان برای سرقت است و اگر با اینگونه افراد برخورد کردید در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

سرهنگ “علی ملکی آهنگران” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شیوع و گسترش بیماری کرونا و نگرانی شهروندان عده ای فرصت را غنیمت دانسته اند و با ترفند هایی مانندضد عفونی کردن منازل قصد سرقت دارند.

وی افزود: اگر فرد یا افرادی به درب منازل شما مراجعه کرد و اعلام کرد قصد ضد عفونی کردن منزلتان را دارد حتما باسامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرید و موضوع را اعلام کنید.

سرهنگ آهنگران تاکید کرد: مردم عزیز تمام اطلاعات ، اخبار و اطلاعیه ها در خصوص اقدامات دولت یا سایر نهاد ها در خصوص ویروسکرونا را صرفا از طریق صدا و سیما پیگیری کنند تا گرفتار مجرمان نشوید.

معاون عملیات پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان در سرلوحه کاری نیروی انتظامی قرار دارد و اگر کسی قصد اخلال امنیت روانی مردم را داشته باشد با او برخورد قانونی می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.