تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۱۳
کد خبر : 17219

هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است

هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است

هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و امروز مصوب شد تا هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو باشد، در این راستا از مردم می‌خواهیم تا

Print Friendly, PDF & Email
هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و امروز مصوب شد تا هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو باشد، در این راستا از مردم می‌خواهیم تا این تاریخ از تردد بین شهرها و شهر اصفهان خودداری کنند.
به گزارش دنیای اسرار، حجت الله غلامی با اشاره به مراکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تصریح کرد: خوشبختانه بیش از هزار تخت تجهیز و مشکلات آن‌ها برطرف شد.
وی درباره تصمیمات ستاد ملی و استانی که عمدتا مبتنی بر سه اصل سلامت، امنیت و اقتصاد مردم است، اظهار کرد: تاکید بر خانه ماندن جز اصول اولیه فاصله گذاری هوشمند است که امیدواریم مردم به آن توجه کنند. سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه همچنان تعطیل هستند و برای ادامه کار بعد از فروردین تصمیم گیری خواهد شد، همچنین اماکن فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تفریحی تا پایان فروردین تعطیل هستند.
غلامی افزود: مصوب شد کارخانه‌جات و کارگاه‌های بزرگی که تولید کالا و خدمات انجام می‌دهند، فعالیت خود را آغاز کنند. وی اضافه کرد: صنوف با ریسک بالا هیچگونه فعالیتی را آغاز نمی‌کنند و ممنوعیت و محدودیت دارند اما برای مشاغل با ریسک پایین براساس فهرستی که در اختیار اتاق اصناف قرار دادیم، فعالیت خود را از ۲۳ فروردین آغاز خواهند کرد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: ادارات با حداکثر دو سوم ظرفیت و با نظر مدیران می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
وی با اشاره به تاثیرات بهداشت فردی در مصرف بالای آب شرب در زمان مقابله با کرونا گفت: در این مدت مصرف آب بیش از ۱۸ درصد از مصرف معمولی فراتر رفته است، از این رو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای موظف شدند تا در راستای تامین آب برای روزهای آتی تدابیر لازم را بیاندیشند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.