تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 17228

درخواست همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان از طریق پیوند خواهرخواندگی

درخواست همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان از طریق پیوند خواهرخواندگی

شهردار اصفهان گفت: پروژه های عمرانی که هم اکنون در اصفهان در حال احداث است از جمله مترو و حلقه حفاظتی، ارتباط مستقیمی با موضوع محیط زیست شهر دارد و نگاه درست به محیط زیست قطعاً سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.     به گزارش دنیای اسرار: قدرت اله نوروزی در دیدار با رئیس

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان گفت: پروژه های عمرانی که هم اکنون در اصفهان در حال احداث است از جمله مترو و حلقه حفاظتی، ارتباط مستقیمی با موضوع محیط زیست شهر دارد و نگاه درست به محیط زیست قطعاً سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.    

به گزارش دنیای اسرار: قدرت اله نوروزی در دیدار با رئیس و اعضای انجمن قلب و عروق اصفهان اظهار کرد: تلاش داریم با جلب مشارکت مردم و افزایش ایجاد فضای تعامل، خلاقیت و نوآوری، روح حاکم بر شهر توأم با شادی و شادمانی ‌شود.

وی از همکاری‌های انجمن قلب اصفهان با شهرداری قدردانی کرد و گفت: تمایل داریم دامنه انتقال مطالب مختلف از طریق شهروندان به شهرداری افزایش پیدا کند و امیدواریم این تعاملات گامی به سوی ارتقای این هدف باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به درخواست همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان گفت:مکاتبات برقراری این ارتباط از مسیر خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ در حال انجام است؛همچنین تمایل داریم به عضویت گروه انجمن قلب اصفهان درآمده و نظرات شهری اعضا آن رابشنویم. 

وی گفت: خواهرخواندگی شهرها فرصتی است تا تشکل‌ها و سمن‌های مردمی بتوانند با دیگر کشورها از این کانال ارتباط برقرار کنند و خواهرخواندگی باید در زمینه های مختلف هنری، علمی، فرهنگی، اقتصادی، دانشگاهی و صنعتی اتفاق بیفتد.

شهردار اصفهان گفت: همانگونه که کادر درمانی در تمام بحران‌های سیل، زلزله و جنگ اقدامات ایثارگرانه و جهادی زیادی انجام دادند، در حال حاضر نیز در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا ایستاده‌اند به طوری که تعدادی از آنها گرفتار این بیماری شده‌اند.

ارائه پیام‌های تخصصی در حوزه کرونا توسط انجمن قلب اصفهان

محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان نیز در این دیدار گفت: با شیوع ویروس کرونا حس همکاری و هم‌کُنشی بین اقشار مختلف جامعه افزایش یافته و متوجه ظرفیت‌هایی شده‌ایم که تاکنون از آنها غافل بودیم. 

عیدی با بیان اینکه انجمن قلب اصفهان در تنظیم پیام‌های بهداشتی کمک زیادی به شهرداری کرده است، گفت: این انجمن افزون بر ۲۰۰ نفر عضو متخصص و فوق متخصص دارد و با روحیه اجتماعی و فرهنگی بالا تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام داده و پیام‌های تخصصی در حوزه کرونا برای انتشار به شهرداری ارائه کرده‌است.

قدردانی از پیشنهاد شهردار اصفهان

رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان نیز از تلاش های شهرداری در این روزها برای قطع زنجیره انتقال کرونا قدردانی کرد و گفت: همچنین ایجاد بنای یادبود ایثار پزشکان و پرستاران و کادر درمان اتفاق مهمی است که پیشنهاد آن به درستی از سوی شهردار اصفهان ارایه شد و جای تقدیر دارد.

علی اکبر توسلی، همچنین با تقدیر از خدمات شهرداری در حفظ زیبایی و پاکیزگی شهر، افزود: معتقدیم زیبایی شهر به ویژه کاشت گل و حفظ سبزینگی آن در افزایش روحیه شهروندان و حفظ نشاط و شادابی آنها در این شرایط بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: بیش از یک دهه از فعالیت انجمن قلب و عروق اصفهان می‌گذرد و امیدواریم در ادامه با همکاری بیشتر این انجمن و شهرداری در جهت افزایش اطلاعات قلبی و آگاهی جامعه قدم‌های بزرگی برداشته شود.  

توسلی اعلام کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، انجمن قلب و عروق اصفهان بر اساس همیاری مالی اعضا اقدام به تهیه و توزیع اقلام محافظتی از جمله ماسک، دست‌کش، محلول‌های ضدعفونی، لباس‌های مخصوص بیمارستانی به طور رایگان برای اقشار هدف کرده است.  

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری اصفهان زمینه تعامل انجمن قلب و عروق شهر اصفهان با انجمن قلب و عروق شهر فرایبورگ آلمان برقرار شود.

نیازمندان در مناطق شهر اصفهان، شناسایی و حمایت شدند

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی شدند تا اقلام آماده شده به در منازل آنها ارسال شود.

عباسعلی جوادی، اظهار کرد: با حمایت تعدادی از خیران اقلامی آماده شده تا برای افرادی که در مضیقه قرار گرفته‌اند، توزیع شود.

وی ادامه داد: گروه هایی از مردم که نیاز به کمک دارند و البته تعداد آنها در اصفهان کم نیست، شناسایی شدند. این گروه ها به طور عمده در مناطق ۱۰، ۱۴ و اکثرا از کسانی هستند که روزمزد بوده و اکنون در مضیقه مالی قرار دارند.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.