تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 17297

هشدار هواشناسی؛ طوفان‌های لحظه‌ای در راه اصفهان

هشدار هواشناسی؛ طوفان‌های لحظه‌ای در راه اصفهان

هشدار هواشناسی امروز در سطح نارنجی صادر شده، در این هشدار آمده است: وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای برای روز جمعه در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان اصفهان و شدت پدیده در روز شنبه در اکثر مناطق استان دور از انتظار نیست. به گزارش دنیای اسرار به نقل ازفارس  از روز

Print Friendly, PDF & Email

هشدار هواشناسی امروز در سطح نارنجی صادر شده، در این هشدار آمده است: وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای برای روز جمعه در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان اصفهان و شدت پدیده در روز شنبه در اکثر مناطق استان دور از انتظار نیست.

به گزارش دنیای اسرار به نقل ازفارس  از روز سه‌شنبه استان اصفهان شاهد بارش‌های قابل توجه بهاری بوده، بارندگی‌هایی که در نقاط سردسیر به برف و در مواردی به تگرگ هم تبدیل شد.

طبق اعلام هواشناسی این شرایط در روزهای آتی ادامه خواهد داشت که نیازمند رعایت نکاتی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی است.

در همین راستا هشدار هواشناسی امروز در سطح نارنجی صادر شده، در این هشدار آمده است: وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای برای روز جمعه در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان و شدت پدیده در روز شنبه در  اکثر مناطق استان و با شدت بیشتر در نیمه جنوبی و شرق دور از انتظار نیست.

شکستن درختان فرسوده و کهنسال، آسیب به سازه‌های موقت، احتمال وارد آمدن خسارت به تاسیسات شهری و روستایی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی در نیمه جنوبی و شرق استان به ویژه طی روز شنبه از اثرات پدیده‌های جوی خواهد بود.

مدیریت بحران استان اصفهان روز گذشته اعلام کرده بود با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری بهاری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد در آماده باش قرار دارد.

به گزارش فارس، بارش ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان تا ساعت ۱۰ صبح  روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه بدین شرح است: کاشان ۳۴.۶ – نطنز ۲۵.۵ – اردستان ۲۲.۲ – نائین ۱۷.۲ – ورزنه ۱۶.۵ – خوانسار ۱۵.۳ – میمه ۱۰ – اصفهان ۶.۱ – مورچه خورت ۴.۷ – گلپایگان ۴.۷ – دهق ۴.۵ – چوپانان ۳.۹ – نجف آباد ۳.۹ – دهاقان ۳.۷ و شهرضا ۱.۸ – بوئین میاندشت ۱.۴ – خوروبیابانک ۰.۹ – چادگان ۰.۱ و زرین شهر ۰.۱ میلیمتر  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.