تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 17457

صندوق قرض الحسنه کمیته امداد اصفهان ۹۶,۶ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت کرد

صندوق قرض الحسنه کمیته امداد اصفهان ۹۶,۶ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت کرد

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در سال ۹۸ بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت کرد. به گزارش دنیای اسرار، سید مجتبی حجازی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان با تاکید بر اینکه کلیه خدمات ارائه شده

Print Friendly, PDF & Email

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در سال ۹۸ بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت کرد.

به گزارش دنیای اسرار، سید مجتبی حجازی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان با تاکید بر اینکه کلیه خدمات ارائه شده در این صندوق تحت نظارت و اشراف کمیته امداد است، گفت: اولویت اصلی در این صندوق افزایش خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان است.

حجازی تسهیلات قرض‌الحسنه را ابزار مناسبی برای حمایت از نیازمندان و حفظ شان و کرامت آنها عنوان کرد و گفت: ۱۶هزار و ۳۸۲ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۸ از این صندوق وام قرض الحسنه دریافت کردند.

وی ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه یاد شده در قالب وام کارگشایی، ودیعه وخرید مسکن، اشتغال و خودکفایی پرداخت شد.

حجازی مجموع تسهیلات پرداختی این صندوق در سال ۹۸ را بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همراهی خیران و نیکوکاران گرانقدر از طریق افتتاح حساب در این صندوق می تواند توان ما برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان را افزایش دهد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۳۹۰ حساب جدید در سال ۹۸ در این صندوق افتتاح شده است، خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۲۰۷ هزار و ۹۴۲ نفر در این صندوق دارای حساب هستند.

وی در انتها گفت: نیکوکاران و همشهریان عزیز می توانند برای افتتاح حساب به شعبه مرکزی این صندوق واقع در خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان عباس آباد و یا باجه های مستقر در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه و ضمن بهره مندی از کلیه خدمات بانکی بدون ربا در امر خیر حمایت عزتمندانه از نیازمندان نیز سهیم شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.