تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 17469

بیش از ۵۰ درصد دبیرستانهای استان اصفهان به شبکه شاد وارد شدند

بیش از ۵۰ درصد دبیرستانهای استان اصفهان به شبکه شاد وارد شدند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان خبرداد: بیش از ۵۰ درصد دبیرستانهای استان اصفهان به شبکه شاد وارد شدند به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد مدارس متوسطه استان اصفهان به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) وارد شدند. محمدرضا ناظم زاده با اشاره

Print Friendly, PDF & Email

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان خبرداد:

بیش از ۵۰ درصد دبیرستانهای استان اصفهان به شبکه شاد وارد شدند

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد مدارس متوسطه استان اصفهان به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) وارد شدند.

محمدرضا ناظم زاده با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلات چندماهه مدارس اظهار داشت: از آنجا که در ابتدا زیرساخت‌های آموزش مجازی، توسط وزارت آموزش و پرورش فراهم نبود؛ مدارس به صورت خودجوش با روش‌های مختلف به آموزش در فضای مجازی همت کردند.

وی افزود: در اواخر اسفندماه وزارت آموزش و پرورش ضرورت ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزان با سرنام «شاد» را ایجاد کرد تا در بستر ملی، دانش آموزان بتوانند در این شبکه اختصاصی به صورت تعاملی و با همان ماهیت آموزش حضوری کسب دانش کنند.

فعالیت همیشگی شبکه «شاد» در کنار آموزش حضوری

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان با تاکید بر اینکه شبکه «شاد» به صورت دائمی به کمک آموزش حضوری درخواهد آمد، تصریح کرد: پس از عبور از بحران کرونا با توجه به تعطیلی‌های ناخواسته در طول سال تحصیلی، اعم از آلودگی هوا و بارندگی‌ها، این شبکه اجتماعی دانش آموزان به عنوان بستری امن و در خدمت آموزش‌های مکمل و فوق برنامه خواهد بود.

ورود دبیرستانی‌ها به شبکه «شاد»

وی با اشاره به اینکه از دوشنبه هفته گذشته مراحل ورود مدارس متوسطه استان اصفهان به شبکه اجتماعی دانش آموزان، «شاد» آغاز شده است، بیان داشت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد مدارس متوسطه استان اصفهان به این شبکه وارد شدند و از اول اردیبهشت ماه آموزش مجازی به دانش آموزان مقطع متوسطه از طریق شبکه «شاد» شروع خواهد شد.

ناظم زاده با بیان اینکه در ابتدا قرار بود از پیام رسانه‌ای داخلی به عنوان مجرای اصلی آموزش مجازی به دانش آموزان استفاده شود، عنوان کرد: ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزان با سرنام «شاد» بستر اختصاصی و تعریف شده توسط وزارت آموزش و پرورش است و با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

سرگیری پروژه مهر زودتر از موعد

رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ استان اصفهان با اشاره به اهمیت پروژه مهر اذعان داشت: پروژه مهر اقدامی فرا دستگاهی است و با تاکید بر مدرسه محوری و توجه به اولویت‌های نظام آموزشی و ارزش گذاری به خلاقیت و ابتکارات مدیران و به منظور استفاده بهینه از منابع، تعمیق و اثربخشی فعالیت‌ها در راستای ساخت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعریف شده است.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلی مدارس پروژه مهر امسال زودتر آغاز شده است و نخستین جلسه استانی آن در هفته گذشته با تعریف کارگروه‌ها شروع به فعالیت کرد.

ناظم زاده با اشاره به مسائل آموزش و پرورش اعم از ثبت نام، ساماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، انتخاب و انتصاب مدیران در پروژه مهر گفت: چنانچه شورای عالی آموزش و پرورش تصمیم بگیرد امسال مدارس زودتر از مهرماه بازگشایی شود، بر آن شدیم تا پروژه مهر را زودتر از سالهای گذشته شروع کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.