تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کد خبر : 17501

برگزاری اولین‌جلسه مجازی هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام

برگزاری اولین‌جلسه مجازی هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام

مهربانی ادامه دارد…. برگزاری اولین‌جلسه مجازی هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام به گزارش دنیای اسرار:اولین جلسه هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام در سال نود و نو ، روز سه شنبه در سالن جلسات مجازی خیریه امام حسین علیه السلام به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید. حسین صرافان در این جلسه مجازی،

Print Friendly, PDF & Email


مهربانی ادامه دارد….
برگزاری اولین‌جلسه مجازی هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام

به گزارش دنیای اسرار:اولین جلسه هیئت مدیره خیریه امام حسین علیه السلام در سال نود و نو ، روز سه شنبه در سالن جلسات مجازی خیریه امام حسین علیه السلام به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.
حسین صرافان در این جلسه مجازی، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در کشور و دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، رسالت خیریه‌ها بیش از پیش نمایان شده و برای تحت پوشش قرار دادن افراد بیشتر نیاز به تلاش روز افزون دارد.
مدیرعامل خیریه امام حسین علیه السلام ادامه داد: با توجه به این که در سال نود و نه، موسسه در حال انجام عملیات عمرانی واحدهای مسکونی شهرک امام حسین علیه السلام می‌باشد، نیازمند جذب منابع بیشتری برای پیشبرد اهداف خود پیرامون مقوله ساخت مسکن می‌باشد.
در این جلسه رئیس هیئت مدیره به همراه اعضای هیئت مدیره از طریق ویدئو کنفرانس در سالن مجازی جلسات خیریه امام حسین علیه السلام حضور داشتند.
همچنین مهدی رقایی قائم مقام خیریه امام حسین علیه السلام، برنامه‌ها و اهداف پیش روی خیریه را تبیین و افزود: با توجه به شیوع کرونا و شعار در خانه بمانیم، خیریه امام حسین علیه السلام در نظر دارد با توجه به نیاز وافر جامعه به کار خیر و نیکوکاری، فعالیت‌های خود را از طریق بسترهای جدید و مجازی ادامه دهد.

خبرنگار: شهره باقری



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.