تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 17504

“تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم”

“تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم”

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: «تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم» عنوان مسابقه بزرگی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش خوانندگی و همخوانی خانوادگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان برگزار می کند.به گزارش  دنیای اسرار، سید محمد قلمکاریان با بیان

Print Friendly, PDF & Email


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: «تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم» عنوان مسابقه بزرگی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش خوانندگی و همخوانی خانوادگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان برگزار می کند.
به گزارش  دنیای اسرار، سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه کانون پرورش فکری برای غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان در شرایط شیوع بیماری کرونا علاوه بر برگزاری فعالیت ها و برنامه های مفرح در نظر دارد تا مسابقه جذابی را اجرا کند اظهار داشت : عنوان این مسابقه بزرگ «تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم» است که ویژه پسران ۱۰ تا ۱۸ سال در دو بخش خوانندگی و همخوانی برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان برگزار می شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه به تشریح این طرح پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی های با کلام را به قصد تمرین و موسیقی های بی کلام را جهت اجرا در نظر گرفته است که این آثار در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، سروش، بله و گپ به آدرس @too_khooneh_mikhoonim بارگذاری شده است و مراجعه کنندگان می توانند آهنگ ها را از این شبکه های اجتماعی دانلود و اثر خود را با توجه به نوع موسیقی تولید نمایند.
سید محمد قلمکاریان در ادامه افزود : از آنجایی که داوران این مسابقه از اساتید برجسته کشوری در زمینه موسیقی هستند، آثار تولیدی باید به صورت زنده، بازخوانی و اجرا شده باشند و آثاری با شیوه لب خوانی کردن آهنگ از دور مسابقه خارج می شوند. همچنین ضبط آثار ارسالی باید در محیط خانه انجام شود و شرکت کنندگان توجه داشته باشند که آثار باید با تلفن همراه، به صورت افقی و با کیفیت مناسب ضبط شده باشند و آثار بی کیفیت مورد ارزیابی قرار نمی گیرند. شرکت کنندگان باید در ابتدای اثر، مشخصات کامل شامل؛ نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را اعلام کنند و آثار خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به نشانی isfahan.kpf.ir و یا به شماره ۰۹۳۷۴۱۵۸۳۰۱ در شبکه های اجتماعی سروش، گپ و بله برای کانون پرورش فکری استان ارسال نمایند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه گفت: رعایت ریتم و آهنگ، صحیح و کوک خواندن اثر، خلاقیت در نحوه اجرا و بیان حسی مناسب امتیازات ویژه ای است که در نحوه داوری اعمال می شود.
سید محمد قلمکاریان در پایان خاطر نشان شد: حقوق معنوی و مالکیت اثر برای تولید کنندگان محفوظ است و استفاده از این آثار(با کلام و بی کلام) برای اجراهای صحنه ای، تلویزیونی و… خارج از جریان مسابقه، منوط به کسب اجازه از صاحب اثر می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.