تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کد خبر : 17513

اقدام به خودکشی دختر نوجوان با حضور به موقع پلیس ختم به خیر شد

اقدام به خودکشی دختر نوجوان با حضور به موقع پلیس ختم به خیر شد

به گزارش دنیای اسرار: دختری ۱۹ساله در شهرستان اصفهان که قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از مرگ حتمی نجات یافت. سرهنگ” محمدرضا خداوست”، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی قصد دارد با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: دختری ۱۹ساله در شهرستان اصفهان که قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ” محمدرضا خداوست”، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی قصد دارد با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده یکی از مناطق اصفهان اقدام به خودکشی کند، بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: علی رغم اینکه این دختر نوجوان قصد داشت خود را از بالای پل به پائین پرتاب کند اما رئیس کلانتری، با استفاده از تکنیک های عملیات روانی و صحبت های روانشناختی وی را منصرف و به صبر و بردباری دعوت کرده و در خصوص راه حل های رفع مشکلات پیش روی با او به گفت و گو پرداخت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت:دختر ۱۹ ساله جهت مشاوره به کلانتری منتقل که طبق گفته های وی به علت مشکلات شخصی و عاطفی قصد خودکشی داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان به دلیل معتاد شدن به فضای مجازی و فاصله گرفتن از خانواده و فضای واقعی جامعه دچار مشکلات روحی و روانی و گرفتار شدن در منجلاب دوستی های مجازی می شوند و فریب می خورند.

سرهنگ خدادوست افزود: مادران و پدران می بایست نحوه برخورد با فرزندان خود به خصوص در دوره نوجوانی و جوانی را یاد بگیرند تا بتوانند با فرزندان خود ارتباط موثر برقرار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه ماموران پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمتگزاری به مردم هستند بیان کرد: آشنایی به فنون سخنوری و نحوه گفت و گو و ایجاد ارتباط باشهروندان همواره مورد تاکید فرماندهان و مسئولان پلیس بوده و یکی از ملاک های انتخاب افسران پلیس به عنوان رئیس کلانتری و پاسگاه در نظر گرفته می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.