تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 17529

کاهش تردد در جاده‌های استان اصفهان در ۲ هفته پایانی فروردین‌ماه

کاهش تردد در جاده‌های استان اصفهان در ۲ هفته پایانی فروردین‌ماه

معاون فنی اداره کل راهداری اصفهان خبر داد: کاهش تردد در جاده‌های استان اصفهان در ۲ هفته پایانی فروردین‌ماه به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:معاون فنی اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: در دو هفته پایانی فروردین ماه با وجود کاهش محدودیت های سفر، میزان تردد در استان اصفهان به ۴۲ هزار خودرو در روز

Print Friendly, PDF & Email

معاون فنی اداره کل راهداری اصفهان خبر داد:

کاهش تردد در جاده‌های استان اصفهان در ۲ هفته پایانی فروردین‌ماه

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:معاون فنی اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: در دو هفته پایانی فروردین ماه با وجود کاهش محدودیت های سفر، میزان تردد در استان اصفهان به ۴۲ هزار خودرو در روز کاهش یافت.

محمدعلی صلواتی  اشاره به تمهیدات انجام شده توسط این نهاد در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروز تا پایان چهاردهم فروردین ماه، حجم تردد ورودی و خروجی استان اصفهان با کاهش ۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

وی با بیان اینکه در روز پنجم فروردین ماه همراه با بازگشایی ادارات تردد با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به روز قبل گزارش شد، افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر حضور حداقلی کارکنان اداره‌ها با کاهش ۲۳ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نسبت به روز ششم فروردین ماه مواجه شدیم که اتخاذ این تصمیم‌ها بر اساس تحلیل آماری توسط معاونت فنی راهداری انجام شد.

منع ورود افراد غیربومی به استان اصفهان

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به گزارش‌های اداره کل راهداری استان اصفهان نسبت به تردد افراد غیربومی در جاده‌های استان اصفهان بیان داشت: منع ورود و بازگرداندن پلاک‌های غیربومی به استان اصفهان بر اساس گزارش‌های ارائه شده از راهداری اصفهان به ستاد مقابله با کرونا انجام گرفت.

وی بیان داشت: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا، در روز دوازدهم فروردین ماه با هرگونه تردد در خیابان‌ها برخورد قاطع انجام شد که نتیجه آن کاهش ۶۰ درصدی تردد نسبت به روز یازدهم فروردین ماه بود.

صلواتی به کاهش ۳۰ درصدی تردد در روز سیزدهم فروردین ماه نسبت به روز دوازدهم اشاره‌ای داشت و افزود: در روز طبیعت، تردد در راه‌های استان اصفهان نسبت به روز یازدهم فروردین ماه بیش از ۷۰ درصد کاهش یافت.

کاهش تردد در هفته پایانی فروردین ماه علی رغم کاهش محدودیت‌ها

وی با بیان اینکه از ۲۳ فروردین ماه با کاهش محدودیت‌ها تردد در جاده‌های استان اصفهان نیز بار دیگر افزایش یافت، ابراز داشت: در هفته پایانی فروردین ماه با کاهش محدودیت هاو فرایند عادی سازی راه‌ها، با همکاری شهروندان علی رغم افزایش تردد نسبت به هفته‌های قبل، شاهد کاهش حدود ۵۰ درصدی تردد در جاده‌های استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه متوسط تردد ورودی روزانه در بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه در سال گذشته ۸۲ هزار خودرو بود، بیان داشت: با وجود کاهش محدودیت‌های سفر در طول این مدت، تردد در سطح استان اصفهان، به ۴۲ هزار خودرو در روز کاهش یافته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.