تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 17542

ایجاد انگیزه و نشاط رسالت اصلی روابط عمومی است

ایجاد انگیزه و نشاط رسالت اصلی روابط عمومی است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: رسالت روابط عمومی ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان شرکت و توسعه رضایتمندی در مشترکین و ارباب رجوع است. به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی، طی نشستی که با همکاران واحد روابط عمومی داشت با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی حلقه

Print Friendly, PDF & Email


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: رسالت روابط عمومی ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان شرکت و توسعه رضایتمندی در مشترکین و ارباب رجوع است.

به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی، طی نشستی که با همکاران واحد روابط عمومی داشت با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی حلقه واسط بین جامعه و سازمان است و باید اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز را بین این دو بخش بطور صحیح انتقال دهد.

مهندس علوی، افزود: حجم فعالیت های انجام شده در حوزه گازرسانی در سطح استان بسیار زیاد بوده و رسالت بزرگ روابط عمومی انعکاس کیفی و به موقع این فعالیت ها به مردم است.

وی، از راه اندازی تیم اخلاق در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور آموزش کارکنان امور مشترکین و میزهای خدمت در سطح ادارات گازرسانی استان خبر داد و گفت: میز خدمت، میز ارجاع نیست، در میز خدمت باید تمامی درخواست های ارباب رجوع رسیدگی و مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر اینکه سهولت دسترسی مردم و مشترکین به خدمات شرکت گاز باید توسعه یابد، بیان داشت: در حال حاضربا استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان(CRM) تمامی شکایات، درخواست ها و پیشنهادات مشتریان به صورت کاملاً الکترونیکی از طریق اینترنت، اینترانت(شبکه داخلی)، ارسال پیام کوتاه به شماره۱۰۰۰۶۱۹۴ و حتی مراجعه حضوری ثبت و پس از یکپارچه سازی، به صورت متمرکز پیگیری و پاسخگویی می شود.

مهندس علوی، وب سایت و پرتال داخلی شرکت، سامانه نظر سنجی، سامانه تلفنی ساتم (ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرعامل) را از دیگر سامانه های ارتباطی شرکت گاز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت و پشتیبانی خوبی که از این سامانه ها در واحد روابط عمومی انجام می گیرد سطح رضایتمندی در این حوزه قابل ملاحظه است.

وی، تلاش در جهت نهادینه سازی فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی مورد  تاکید قرار داد و افزود: تبیین یک الگوی صحیح مصرف و ترویج آن، در حوزه اقتصاد، رفاه عمومی، امنیت ملی و… امری اجتناب ناپذیر و یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه در خصوص کیفی سازی فعالیت ها در حوزه نرم افزاری باید کار بیشتری صورت پذیرد، گفت: ارتباط با رسانه ها یک بستر اطلاع رسانی است که باید بطور دقیق و مناسب در روابط عمومی انجام گیرد و این مهم از طریق ارسال روزانه اخبار، برگزاری نشست های مطبوعاتی، سفرهای مطبوعاتی، بازدید از پایگاه های خبری، انتشار آگهی ها انجام گیرد تا فعالیت های این شرکت به صورت دقیق و شفاف اطلاع رسانی گردد.

مهندس علوی، در بخش دیگری از صحبت های خود بر برنامه ریزی مناسب برای مناسبت های ملی، مذهبی و همایش های تخصصی به منظور افزایش انگیزش کارکنان و روحیه نشاط در شرکت گفت: امیدوار هستیم امسال با اتمام پروژه های گازرسانی در شهر ها و روستاهای استان بتوانیم جشن استان سبز را برگزار کنیم.

وی، همچنین با تاکید بر انجام برنامه نظرسنجی در چهار سر فصل؛ کارکنان، مشترکین، پیمانکاران و جامعه گفت: بعد از ماه مبارک رمضان این طرح به صورت الکترونیکی اجرایی گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.