تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر : 17554

دست‌یابی به دو رکورد تولید در مجتمع فولاد سبا

دست‌یابی به دو رکورد تولید در مجتمع فولاد سبا

به گزارش دنیای اسرار:در نخستین ماه از سال جهش تولید، کارکنان بلندهمت واحدهای احیا مستقیم شهید شهبازی و نورد گرم فولاد سبا با تولید ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ تن آهن اسفنجی و ۱۲۷ هزار و ۱۹۷ تن کلاف گرم گام موفقیت‌آمیزی در مسیر دست‌یابی به اهداف سالانه این مجتمع برداشتند. بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:در نخستین ماه از سال جهش تولید، کارکنان بلندهمت واحدهای احیا مستقیم شهید شهبازی و نورد گرم فولاد سبا با تولید ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ تن آهن اسفنجی و ۱۲۷ هزار و ۱۹۷ تن کلاف گرم گام موفقیت‌آمیزی در مسیر دست‌یابی به اهداف سالانه این مجتمع برداشتند.

بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا با اعلام این خبر افزود: رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این مجتمع مربوط بهمردادماه سال ۱۳۹۸ و به میزان ۱۲۸ هزار تن و رکورد پیشین تولید کلاف گرم در این خطتولید مربوط به آذرماه سال گذشته و به میزان ۱۲۰ هزار و ۱۷۲ بوده است.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت‌های ارزشمند با در نظر گرفتن حفظ سلامت همکاران در شرایط سخت شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزرین دیگری بر افتخارات فولاد مبارکه افزوده است.

خلیلی افزود: یکی از دلایل ثبت این رکوردهای درخشان همدلی و وفاق مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در کلیۀ سطوح بوده است. از دلایل دیگری که موجب دستیابی به این موفقیت‌ها شده است می‌توان به بهره‌گیری اثربخش از کلیۀ ظرفیت‌های ایجادشده، افزایش سرعت تولید و کاهش هم‌زمانِ توقفات و خرابی‌های اضطراری با استفاده از تجارب ارزشمند تمامی کارکنان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایۀ سازمان اشاره کرد. ضمن این‌که هماهنگی خطوط تولید، رعایت اصل مشتری‌مداری، کاهش ضایعات و حذف حداکثری تولیدات نامنطبق با سفارش نیز در ثبت این رکورد تولید، غیرقابل‌انکار است.

وی با تأکید بر این‌که انجام فعالیت‌های باقی‌ماندۀ توسعۀ فولاد سبا راه را برای رسیدن به تولید حداکثری هموار خواهد کرد، در خاتمه از زحمات کلیۀ کارکنان زحمت‌کش مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه و حمایت مدیریت عالی سازمان و کلیۀ مدیریت‌هایی که پشتیبانی خطوط تولید را بر عهده داشته‌اند، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با تلاش همۀ این عزیزان شاهد تکرار رکوردها و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شدۀ سازمان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.