تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 17575

استاندار اصفهان: دولت شاخص‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان را ارتقا داد

استاندار اصفهان: دولت شاخص‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان را ارتقا داد

استاندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی مانند تخت بیمارستانی، خانه بهداشت و پایگاه سلامت، اعزام پزشکان و رفع کمبود دارو، شاخص‌های کشور را ارتقا داد. به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) اصفهان اظهار

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی مانند تخت بیمارستانی، خانه بهداشت و پایگاه سلامت، اعزام پزشکان و رفع کمبود دارو، شاخص‌های کشور را ارتقا داد.
به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) اصفهان اظهار کرد: امروز ظرفیت‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان فراهم شده است که نتیجه آن با توجه به شیوع بیماری کرونا مشخص شده است. وی ادامه داد: اگر این ظرفیت‌ها تقویت نشده بود معلوم نبود وضعیت کشور در پیشگیری، مدیریت و درمان بیماری کرونا به کجا ختم می‌شد. استاندار اصفهان با اشاره به توجه ویژه دولت در توسعه و تقویت زیرساخت‌های کشور تاکید کرد: ساماندهی برخی از این زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات پیشرفته درمانی و بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا به کمک کشور و کادر متخصص و متعهد بهداشت و درمان آمد. وی همچنین تاکید کرد: مساعدت‌های خیرین حوزه سلامت در زمینه‌های مختلف از جمله، خدمات بستری، سرپایی، خرید تجهیزات، تامین هزینه‌های بیماران و نیز در حوزه ساخت و ساز بیمارستان‌ها اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است. استاندار اصفهان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) اصفهان بازدید و از بیماران آن عیادت کردند.
تعداد بازدید:
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.