تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 17581

استقرار درگاه میز خدمات الکترونیک در وب سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

استقرار درگاه میز خدمات الکترونیک در وب سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

در راستای تحقق دولت الکترونیک ، بهبود ارائه خدمات و کم شدن مراجعات ارباب رجوع به شرکت ، میز خدمات الکترونیک صنعت برق در وبسایت شرکت برق منطقه ای اصفهان استقرار یافت . به گزارش دنیای اسرار: این خدمات  در صفحه اصلی وبسایت این شرکت در درگاه  خدمات الکترونیک استقرار یافته و شامل ۴۵ خدمت

Print Friendly, PDF & Email

در راستای تحقق دولت الکترونیک ، بهبود ارائه خدمات و کم شدن مراجعات ارباب رجوع به شرکت ، میز خدمات الکترونیک صنعت برق در وبسایت شرکت برق منطقه ای اصفهان استقرار یافت .

به گزارش دنیای اسرار: این خدمات  در صفحه اصلی وبسایت این شرکت در درگاه  خدمات الکترونیک استقرار یافته و شامل ۴۵ خدمت متنوع برای مشترکین و غیر مشترکین صنعت برق اصفهان می باشد .

این گزارش می افزاید :  خدمات به مشترکین برق اصفهان شامل : ارائه خدمات صورتحساب قبض به مشترکین ، خدمات پس از برقراری انشعاب و خدمات مرتبط با برقراری انشعاب می باشد که از طریق این وبگاه قابل انجام بوده و علاوه بر بستر ارائه خدمت، نظرسنجی از مشترکین را نیز شامل میشود .

بنا بر این گزارش خدمات  غیر مشترکین  این شرکت نیز شامل ۲۵  خدمت : حریم  خطوط انتقال و فوق توزیع  ،  نیروگاههای تولید پراکنده ، رسیدگی به درخواستهای مراجعین ، ارائه تسهیلات حمایتی به پژوهش ها و سایر خدمات بوده که به فراخور حال مراجعین در این سامانه قابل دریافت می باشد .

درپایان گفتنی است  : مشترکین برق منطقه ای اصفهان و نیز سایر مراجعین به این شرکت می توانند از این پس با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس www.erec.co.irاز خدمات الکترونیکی بهره مند گردیده و به جای مراجعه حضوری از خدمات غیرحضوری استفاده نمایند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.