تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 17615

کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی در اصفهان

کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری به ارزش ۳ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ” کامران ریاحی” اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از یک مورد زمین خواری در حاشیه استان مطلع

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری به ارزش ۳ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ” کامران ریاحی” اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از یک مورد زمین خواری در حاشیه استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد یک قطعه زمین به مساحت ۵ هزار متر مربع از اراضی منابع طبیعی به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است عنوان کرد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی این قطعه زمین را رفع تصرف کرده و عامل اصلی این زمین خواری را نیز شناسایی و دستگیر کردند.سرهنگ ریاحی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، نسبت به تصرف غیر قانونی زمین های متعلق به منابع طبیعی  هشدار داد وگفت: پلیس امنیت اقتصادی استان براساس وظایف ذاتی و قانونی خود با افرادی که اراضی منابع طبیعی کشور را متصرف می شوند برخورد می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.