تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 17698

بودجه ۱۹۸ میلیارد تومانی منطقه سه اصفهان در سال ۹۹/ پیرایش خیابان چهارباغ خواجو به عنوان خیابان نمونه منطقه سه

بودجه ۱۹۸ میلیارد تومانی منطقه سه اصفهان در سال ۹۹/ پیرایش خیابان چهارباغ خواجو به عنوان خیابان نمونه منطقه سه

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبر داد: بودجه ۱۹۸میلیارد تومانی منطقه سه اصفهان در سال ۹۹/ پیرایش خیابان چهارباغ خواجو به عنوان  خیابان نمونه منطقه سه مدیر منطقه سه  شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی شهرداری منطقه سه محقق شدو امسال بودجه این منطقه به ۱۹۸ میلیارد تومان افزایش یافت. به گزارش 

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبر داد:

بودجه ۱۹۸میلیارد تومانی منطقه سه اصفهان در سال ۹۹/ پیرایش خیابان چهارباغ خواجو به عنوان  خیابان نمونه منطقه سه

مدیر منطقه سه  شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی شهرداری منطقه سه محقق شدو امسال بودجه این منطقه به ۱۹۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش  دنیای اسرار، حسین کارگر با اشاره به اینکه بودجه منطقه سه در سال جاری ۱۹۸ میلیارد تومان برآورد شده است، اظهار کرد: این منطقه سال گذشته توانست بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی خود را محقق کند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مردم درخصوص اخذ پروانه ساختمانی در روزهای پایانی سال گذشته، تحقق بودجه با افزایش روبرو شد.

*وضعیت گذر دردشت، مقبره سلطان بخت و گذر میرعماد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به بخشی از طرح های عمرانی منطقه که برخی مراحل آن در سال گذشته اجرایی و تکمیل پروژه در سال جاری انجام می شود، گفت: عملیات آسفالت برداری مرحله پایانی گذر دردشت و مقبره سلطان بخت آقا اجرا شده و در مرحله اجرای زیرسازی و بلوک فرش قرار گرفته است.

وی گفت : ادامه عملیات عمرانی زیرسازی و بلوک فرش گذر میرعماد معروف به چاه حاج میرزا که سال ۹۷ انجام شده بود نیز دردست اقدام است که با آسفالت برداری، جدول گذاری و اجرای تاسیسات فضای سبز، بلوک فرش آن در سال جاری انجام خواهد شد.   

کارگر به پروژه بازار اصفهان با عنوان میدان تا میدان اشاره و تصریح کرد: این عملیات با نزدیک شدن به نوروز تعطیل و با شروع فعالیت های سال جدید عمرانی منطقه، عملیات آسفالت برداری آن آغاز شد.

*پیرایش خیابان چهارباغ خواجو به عنوان خیابان نمونه منطقه سه

وی با اشاره به اینکه خیابان چهارباغ خواجو که از معابر قدیمی و تاریخی اصفهان به شمار می رود، به عنوان خیابان نمونه منطقه سه در سال گذشته انتخاب شد تا عملیات پیرایش شهری در خصوص تابلوها و بدنه و پیاده روهای این خیابان اجرایی شود، گفت: در این طرح تابلوهای مغازه ها و کسبه روی پیاده رو و در کف کار خواهد شد و مغازه دارها می توانند برای دسترسی راحت تر مشتریان فقط از یک تابلوی نئونی استفاده کنند اما دیگر سردر مغازه تابلویی نصب نخواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان افزود: در بخش دیگری از این طرح، عملیات برداشت کف پیاده رو در غرب این گذر حدفاصل مکینه خواجو تا خیابان عافیت در حال انجام است، پس از آن عملیات زیرسازی، سنگ فرش با نماکاری دیواره ها، همچنین مناسب سازی عبور معلولان و نابینایان انجام می شود.

وی هزینه اجرای ساماندهی و پیرایش خیابان چهارباغ خواجو را بیش تر از ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.