تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر : 17704

پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در اصفهان

پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، از پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید مقابله با هنجارشکنی و تأمین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:، سرهنگ” محد حسن اسماعیلی” گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله هنجارشکنی و تامین نظم و امنیت در ماه مبارک

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، از پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید مقابله با هنجارشکنی و تأمین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:، سرهنگ” محد حسن اسماعیلی” گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله هنجارشکنی و تامین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان طی یک هفته گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انجام گشت های مشترک به همراه مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه ها و بازرسی اصناف طی یک هفته گذشته از یک هزار و ۸۵۳ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح به متصدیان یک هزار و ۴۰۵ واحد صنفی تذکر داده شده و از متصدیان ۳۴۰ واحدصنفی تعهد کتبی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۳۰ واحد صنفی به دلیل ارتکاب برخی تخلفات با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا برای ۱۰۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد و برای متصدیان ۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اسماعیلی، گفت: در این طرح طی بازرسی از واحدهای صنفی متخلف ۳۸۰ کیلو زولبیا و بامیه غیر بهداشتی، ۲۱۰ بطری روغن ، ۹ هزار کیلو خرما و ۵ هزار بطری آب معدنی تاریخ گذشته ، ۲ هزار کیلو برنج و ۱۰۰ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع، ۵۰ بطری ۳۰۰ سی سی اسانس رنگ خوراکی غیر مجاز و ۵۳۳ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این گونه اقدمات کنترلی پلیس و نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می شود و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.