تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 17826

اعتراف سارق منزل به ۲۳ فقره سرقت در اصفهان

اعتراف سارق منزل به ۲۳ فقره سرقت در اصفهان

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار منزل در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین تُرکیان”در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت

Print Friendly, PDF & Email

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار منزل در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین تُرکیان”در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت مال باخته، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان با شگرد تخریب در منزل، وارد محل شده و پس از سرقت طلاجات و دلار متواری شدند که در نهایت با تلاش های انجام شده و بررسی تخصصی از صحنه سرقت، رد پای یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت این مجرم سابقه دار، طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به ۲۳ فقره سرقت منزل در مناطق جنوب و شرق کلانشهر اصفهان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم با رعایت برخی از مسایل ایمنی می توانند سارقان را در انجام سرقت ناکام بگذارند، گفت: به شهروندان توصیه می کنم منازل خود را به حفاظ محکم و مطمئن، دزدگیر، آژیر خطر، دوربین مداربسته و درهای ضد سرقت مجهز کرده و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.