تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 17866

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان به همت حوزه معاونت دانشجویی، از شنبه ۲۰اردیبهشت ماه با برقراری تماس تلفنی با دانشجویان آغاز شد. به گزارش  دنیای اسرار:دکتر مرتضی حاج حسینی معاون دانشجویی دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی در این باره اظهار داشت: طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان با هدف پیگیری تلفنی

Print Friendly, PDF & Email

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان به همت حوزه معاونت دانشجویی، از شنبه ۲۰اردیبهشت ماه با برقراری تماس تلفنی با دانشجویان آغاز شد.

به گزارش  دنیای اسرار:دکتر مرتضی حاج حسینی معاون دانشجویی دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی در این باره اظهار داشت: طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه اصفهان با هدف پیگیری تلفنی وضعیت دانشجو در سه بعد تحصیلی، جسمانی، روانشناختی و برقراری ارتباط و احوال پرسی از دانشجو در زمان قرنطینه در  ۱۵  دانشکده  و با هدایت مرکز مشاوره دانشجویی، مدیریت حوزه معاونت دانشجویی و با همکاری تنگاتنگ روسای دانشکده ها و  نظارت معاونین دانشجویی فرهنگی دانشکده‌ها در حال اجرا است.

معاون دانشجویی در ادامه تصریح نمود: در این طرح پس ازا برقراری ارتباط تلفنی با دانشجو سوالات مشخصی که توسط مرکز مشاوره دانشجویی طراحی شده است به صورت دوستانه و تعاملی از دانشجویان پرسیده می‌شود و پاسخ دانشجویان در سامانه‌ای که با همت مدیریت امور دانشجویی و با کمک دانشجویان دکتری دانشکده کامپیوتر ایجاد شده است ثبت می‌شود و ضمن اینکه دانشجو حمایت و همدلی دریافت می‌نماید در صورت وجود مشکل تحصیلی به کارشناس آموزش و اگر مشکل روانشناختی داشته باشد برای پیگیری به کارشناسان مرکز مشاوره ارجاع داده می‌شود.

در این طرح با تمامی دانشجویان تماس گرفته می شود اما اولویت با دانشجویان تمامی مقاطع ورودی ۹۸ است و پس از آن تمامی دانشجویان ورودی های بعدی مورد پایش قرار خواهند گرفت.

ضمنا کیفیت تماس ها با سامانه پیامک تلفنی حوزه معاونت دانشجویی از دانشجویان استعلام می شود. گفتنی است، بازخوردها تاکنون حاکی از رضایت بالای دانشجویانی از این همدلی و ارتباط بوده است.

دانشکده عمران و حمل ونقل با ۸۹۶ مورد در صدر قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.