تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 17879

مدیران جهادی نیاز مبرم امروز

مدیران جهادی نیاز مبرم امروز

به گزارش دنیای اسرار:حمید رضا فولادگر: موضوع آب و کشاورزی یکی از مسائلی بود که در چند سال گذشته بیشترین وقت نمایندگان استان اصفهان را به خود اختصاص داد.نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: تعداد جلساتی که در این خصوص آب برگزار شده به مراتب بیشتر از جلساتی بود که

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:حمید رضا فولادگر: موضوع آب و کشاورزی یکی از مسائلی بود که در چند سال گذشته بیشترین وقت نمایندگان استان اصفهان را به خود اختصاص داد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: تعداد جلساتی که در این خصوص آب برگزار شده به مراتب بیشتر از جلساتی بود که در خصوص مباحث صنعتی برگزار کردیم. همچنین ستاد احیای زاینده رود و کارون به ریاستِ معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.
فولادگر، یکی از مواردی که در استعفای نمایندگان استان روی آن تاکید شده بود را، بحث تعیین تکلیف طرح‌ها و از جمله تونل گلاب را بیان کرد و افزود: در بحث سامانه دوم آبرسانی به اصفهان، سدِ تونل سوم متوقف بود که با مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه، این سد فعال شد و طرح تونل سوم نیز در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه به دولت در بحث اقتصادی ایراد وارد است، ادامه داد: دولت نتوانست یک خط مشی مشخص اقتصادی را به پیش برد. کشور مدت زیادی معطل برجام ماند و اگر به توان داخل بیشتر توجه می‌شد موفقیت‌های بیشتری کسب می کردیم. نباید به امید اروپا و آمریکا می نشستیم و از ظرفیت های داخلی و کشورهای همسایه برای ارتباط قوی‌تر غافل می‌شدیم.
فولادگر تاکید کرد: هم اکنون کشور نیازمند مدیریت جهادی است و نمونه بارز یک مدیر جهادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری است و دولت برای عملکرد بهتر، نیازمند مدیران جهادی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بیان مشکلات بازار و بالا رفتن بی سابقه قیمت خودرو از جمله پراید، توصیه کرد: پراید ۹۰ میلیونی را نخرید زیرا، قیمت کارخانه ای این خودرو اینقدر نیست و مردم باید با این بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند. وی گفت: البته تا ساختار صنعت خودروسازی کشور اصلاح نشود، این مشکلات ادامه خواهد داشت چرا که با هیچ مدل قیمت گذاری سازگار نیست. صنعت خودرو، نه خصوصی است و نه دولتی، در نتیجه عده ای از این وضعیت خوشحال هستند. رقابت پذیر نیستند، چون خصوصی نیستند، دولتی هستند و از اختیارات و منابع بیشتری برخوردارند. ازطرفی چون میزان تولید به ظرفیت اسمی نزدیک شده و افزایش یافته، این قیمت منطقی نیست و بازار خودرو، کاذب است.
وی با بیان اینکه نباید صنعت خودروسازی کشور دولتی باشد، افزود: به جای واردات خودروهای خارجی باید صنعت خودرو را رقابتی کنیم تا قیمت افسار گسیخته کنترل شود.

خبرنگار: شهره باقری

عکاس:احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.