تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 17905

توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قهجاورستان

توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قهجاورستان

توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قهجاورستان استاندار اصفهان گفت: این استان پیشتاز در مواسات مومنانه است و رقابتی که در شهرها و شهرستان‌های اصفهان در این طرح شکل گرفته ستودنی است. به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی عصر جمعه در آیین توزیع یک هزار و

Print Friendly, PDF & Email
توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قهجاورستان
استاندار اصفهان گفت: این استان پیشتاز در مواسات مومنانه است و رقابتی که در شهرها و شهرستان‌های اصفهان در این طرح شکل گرفته ستودنی است.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی عصر جمعه در آیین توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهر قهجاورستان گفت: مردم و خیران فهیم استان اصفهان با لبیک به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در طرح کمک مومنانه در کشور پیشتاز بودند.
وی ادامه داد: جنبه عاطفی و معنوی کمک به خانوادهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا در کنار بعد مادی آن بسیار ارزشمند است.
استاندار اصفهان با اشاره به تاکیدات دین اسلام در خصوص دستگیری از نیازمندان، افزود: بیماری کرونا از یک سو تجلی همبستگی مردم برای مهار آن و از سوی دیگر تجلی جوشش روحیه ایثار، نوع دوستی و فداکاری مردم ‌بود.
وی به تلاش دولت برای مقابله با این بیماری اشاره کرد و گفت: دولت تمامی ظرفیت‌های موجود خود را برای مقابله با این بیماری به‌کار گرفته است و در کنار آن، مردم و نیروهای نظامی و انتظامی با همدلی، مبارزه‌ای یکدل و یک‌صدا را از مرزهای این کشور به جان مخابره کردند.
استاندار اصفهان ادامه داد: مهار کرونا به واسطه همدلی، وحدت و انسجام مردم، نیروهای مسلح و دولت و کل مجموعه نظام اسلامی بود. وی افزود: البته مهار کرونا به معنای پایان کرونا نیست و همه مردم و مسوولان باید تمهیدات زندگی با کرونا را در زندگی مراعات کنند.
رضایی تاکید کرد: رعایت نکات و دستورات بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حمایت از نیازمندان از جمله ضروریات ادامه این راه است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید زیر ساخت‌های بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرده است و این امکانات و تجهیزات پیشرفته درمانی و بهداشتی به کمک پزشکان متخصص و متعهد کشور برای مقابله با بیماری کرونا آمد.
وی خاطر نشان کرد:‌ همدلی و همراهی مردم شهر قهجاورستان در پویش مواسات و کمک مومنانه ستودنی است. شهر قهجاورستان در حدود ۲۰ کیلومتری شمال شرقی اصفهان در بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار دارد و در سال ۸۷ نخستین شهرداری آن تاسیس شد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان