تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 17988

عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهایی که خودروی آنها در پارکینگ است

عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهایی که خودروی آنها در پارکینگ است

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت :عیدی پلیس اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر تخفیف ۵۰ درصدی هزینه پارکینگ خودروهای توقیفی است . سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان و فرا رسیدن عید سعید فطر

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت :عیدی پلیس اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر تخفیف ۵۰ درصدی هزینه پارکینگ خودروهای توقیفی است .

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان و فرا رسیدن عید سعید فطر ، پلیس راهور اصفهان تخفیف ۵۰ درصدی برای ترخیص خودروهای توقیف شده در نظر گرفته است.

وی افزود: کلیه خودروهایی که در پارکینگ هستند شامل این تخفیف ۵۰ درصدی می شوند به استثنای خودروهایی که با دستور قضائی توقیف شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهای توقیف شده است و از روز شنبه مورخه سوم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز اجرایی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: مدت این طرح ویژه پلیس محدود است و شهروندانی که خودروهای آنها بدون دستور قضائی در پارکینگ پلیس است می بایست به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و از این تخفیف ۵۰ درصدی پلیس بهره مند شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.