تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 18064

با بهره برداری از «رفاه» زیرگذر میدان امام علی برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شد/ تبدیل فضایی راکد و بی استفاده به عرصه ای برای رونق اقتصاد و اشتغال

با بهره برداری از «رفاه» زیرگذر میدان امام علی برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شد/ تبدیل فضایی راکد و بی استفاده به عرصه ای برای رونق اقتصاد و اشتغال

شهردار اصفهان: با بهره برداری از «رفاه» زیرگذر میدان امام علی برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شد/ تبدیل فضایی راکد و بی استفاده به عرصه ای برای رونق اقتصاد و اشتغال شهردار اصفهان گفت: بهره برداری از فروشگاه رفاه در زیرگذر میدان امام علی سبب ایجاد شغل برای ۲۰۰ نفر و تبدیل فضایی راکد و

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان:

با بهره برداری از «رفاه» زیرگذر میدان امام علی برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شد/ تبدیل فضایی راکد و بی استفاده به عرصه ای برای رونق اقتصاد و اشتغال

شهردار اصفهان گفت: بهره برداری از فروشگاه رفاه در زیرگذر میدان امام علی سبب ایجاد شغل برای ۲۰۰ نفر و تبدیل فضایی راکد و بدون استفاده به عرصه ای برای رونق اقتصادی شد.

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در آئین افتتاح  در زیرگذر میدان امام علی (ع) اصفهان، با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی حضور در شهرداری اصفهان به دنبال حل مشکلات میدان امام علی بودیم و اکنون برخی از این مسائل حل شده است، اظهار کرد: اشتغال زایی برای حدود ۲۰۰ نفر به واسطه بهره برداری از این فروشگاه نمونه ای از این اقدامات است.

وی ادامه داد: این فروشگاه می تواند نیاز نقاط حاشیه ای شهر اصفهان را تامین کند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این فروشگاه با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است، تصریح کرد: مذاکراتی با مدیران فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که همواره ثابت کردند می‌توانند در عرصه سرمایه‌گذاری برای ایجاد فروشگاه‌های بزرگ نقش آفرینی کنند، انجام و مقرر شد شهرداری و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به تعهدات خود در زمان مقرر عمل کند و امروز نتیجه انجام تعهدات به موقع را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: میدان امام علی در آینده با تحولات بیشتری روبرو خواهد بود و مشکلات کسبه آن هم با تشکیل کمیته مردمی رفع خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه انتظار داریم به زودی پروژه‌های کمر زرین، ایستگاه مترو، سرای خیار و … به نتایج مورد نظر برسد، گفت: همچنین با محوریت وزارت صنعت مذاکراتی انجام شده تا بزرگترین نمایشگاه و موزه سنگ‌های قیمتی کشور در سرای خیار اصفهان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه مجموعه تجاری کمر زرین و ایستگاه مترو میدان امام علی (ع) نیز به زودی از سوی شهرداری تکمیل می شود، افزود: شهروندان امسال شاهد رونق و شکوفایی شهر در آئین افتتاح پروژه‌ های متعدد خواهند بود، در همین راستا خوشبختانه جاده فرزانگان که هر روز شاهد تردد تعداد زیاد کامیون و تصادفات بود، قبل از ایام نوروز بهره برداری شد و ادعا داریم که تاکنون از کشته شدن چند نفر جلوگیری شده و این نتیجه تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت سه شیفت کارگران شهرداری است.

بهره برداری از فروشگاه رفاه شعار حمایت از سرمایه‌گذار را به واقعیت تبدیل کرد

همچنین در ادامه این مراسم، علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای شهر اصفهان اظهار کرد: محلی که امروز در آن فروشگاه رفاه امام علی (ع) احداث شده، جزئی از سرمایه‌های شهر است که سال‌ها دردمندانه بدون استفاده رها شده بود اما به همت شهرداری و با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین رفاه و آسایش مردم مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهره برداری از این فروشگاه استفاده از یک فضای بلاتکلیف را مشخص کرد و از سویی حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در این عرصه به افزایش مشارکت و سرمایه گذاری در شهر کمک کرد.

رئیس شورای شهر اصفهان ماموریت های تعریف شده شهرداری اصفهان را ۳۲۰ مورد عنوان کرد و افزود: ماموریت های شهرداری در راستای آسایش و رفاه شهروندان است که مشارکت بخش خصوصی به ویژه در شرایط سخت کنونی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شرایط برای حضور بخش خصوصی در پروژه های شهری اصفهان را در تراز شهرهای توسعه یافته و رو به رشد قرار می دهد، گفت: بهره برداری از فروشگاه رفاه میدان امام علی (ع) شعار پهن کردن فرش قرمز جلوی پای سرمایه‌گذاران و تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاری آنان در شهر را به واقعیت تبدیل کرد.

نصر اصفهانی اظهار کرد: بودجه های دولتی و شهرداری پاسخگوی اجرای طرح ها نیست، براساس برنامه ۵ ساله شهر اصفهان، شهرداری باید حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان عملیات مالی در شهر داشته باشد که بخش عمده آن با مشارکت سرمایه گذار فراهم می شود.

آمادگی «رفاه» برای راه اندازی دو فروشگاه مدرن در شهر اصفهان

در ادامه این مراسم، رسول محمدی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه کشور اظهار کرد: فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است و می‌تواند نیاز جمعیت ۳۰۰ هزار نفری ساکن در اطراف را برای دسترسی به خدمات بهتر و نوین در فروشگاهی بزرگ و استاندارد فراهم کند.

وی افزود: این فروشگاه توسط شهرداری اصفهان ساخته شده و باید بهره برداری خوبی از آن داشته باشیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم. همچنین آمادگی داریم در شهر اصفهان دو فروشگاه بزرگ با حجم سرمایه گذاری ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومانی مطابق با استانداردهای روز دنیا احداث کنیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور اضافه کرد: فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان با متراژ پنج هزار متر مربع و پارکینگ همسطح با گنجایش ۴۰۰ خودرو، فاخرترین فروشگاه رفاه به شمار می‌رود که در آن «کافه کتاب» نیز راه‌اندازی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.