تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 18073

عملیات عمرانی کشور با وجود مشکلات متوقف نشده است

عملیات عمرانی کشور با وجود مشکلات متوقف نشده است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با توجه به مشکلات و سختی‌هایی که در کشور درگیر آن شدیم در بسیاری موارد به پیش رفتیم و عملیات بازسازی و عمرانی کشور را متوقف نکردیم. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، مهدی جمالی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با توجه به مشکلات و سختی‌هایی که در کشور درگیر آن شدیم در بسیاری موارد به پیش رفتیم و عملیات بازسازی و عمرانی کشور را متوقف نکردیم.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، مهدی جمالی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی الغدیر اظهار داشت: ساخته شدن مجموعه‌ای به این عظمت در کمتر جایی از روستاهای کشور یافت می شود و این نشان همت مردم، خیرین، مسؤولان روستا و شهرستان دارد،که قابل تقدیر و تحسین است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: کار خود را از شهرداری کوشک آغاز کردم و خاطرات خوبی از این منطقه دارم و موفقیت خود را مدیون مردم شهرستان می‌دانم، چرا که همیشه حتی پس از رفتن از این شهرستان به شهرداری اصفهان از توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایشان مانند امام‌جمعه فقید خمینی‌شهر مرحوم آیت‌الله رحیمی و امام جمعه شهر درچه آیت‌الله موسوی استفاده کرده‌ام.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه افزود: یک سال و چند ماهی است که در وزارت کشور مشغول شده‌ایم که در این مدت دوره بسیار سختی را تجربه کردیم، بحران‌های عظیمی مانند سیل که ۲۵ استان کشور را به طور مستقیم و۵ استان را به طور غیرمستقیم درگیر خود کرده بود.

وی ادامه داد: حتی پس از بحران سیل، زلزله و آتش‌سوزی‌های مهیبی در کشور رخداد که در بعضی مراتع و قله کوه‌ها حتی دو الی سه هفته به طول انجامید که مقابله با آن بسیار مشکل بود؛ در کل سال ۹۸ سال سختی برای کشور بود که اتفاقات زیاد و تلخی مانند شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، بحران بنزین، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و دیگر اتفاقات رخ داد.

جمالی‌نژاد با بیان این که با توجه به مشکلات و سختی‌هایی که درگیر آن شدیم در بسیاری موارد به پیش رفتیم و در موضوع عمرانی، عملیات بازسازی و عمرانی کشور را متوقف نکردیم، تصریح کرد: با بسیج مهندسین و بسیج سازندگی ۴۰ هزار پروژه کم‌هزینه زودبازده اجرا کردیم و علاوه بر آن به پروژه‌های بازسازی مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده پرداختیم، در این مناطق ۱۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده داریم که هزینه های سنگینی در بردارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه یادآور شد:کشور ما با وجود مشکلاتی که ذکر شد و افزون بر آن تحریم‌های شدید همه جانبه از بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده است و این با لطف خدا، نفس رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم عزیزمان محقق شده است،که رزمایش کمک‌های مومنانه یکی از مصادیق بارز این  موضوع است.

وی در پایان گفت: استدعا دارم که مسؤولان مسائل و اختلافات سیاسی را درگیر با کار کشور نکنند البته که اینگونه نیست، اما کنار گذاشتن اختلافات حزبی باعث پیشرفت  شهرستان، استان و کشور می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.