تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 18100

آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر

آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اصفهان خبر داد: آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر اصفهان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداریاصفهان از آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر خبر داد و گفت: افزایش سفر در محورهای مواصلاتی استان پیش بینی می

Print Friendly, PDF & Email

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اصفهان خبر داد:

آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر

اصفهان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداریاصفهان از آمادگی کامل راهداری اصفهان برای پشتیبانی از سفرهای عید فطر خبر داد و گفت: افزایش سفر در محورهای مواصلاتی استان پیش بینی می شود.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر: علیرضا جعفری پیش از ظهر شنبه در نشستی که با حضور مسئولان استانداری اصفهان، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جا به جایی مسافران و همچنین رعایت دستورالعمل‌های ایمنی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: تحویل بسته بهداشتی ویژه مسافران برای اولین بار در کشور توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان در زمان بروز کرونا انجام شد و به عنوان الگویی برای سایر استان‌های کشور قرار گرفت.

مشکلات اقتصاد صنعت حمل و نقل مسافر کشور و استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه اقتصاد صنعت حمل و نقل مسافر کشور و استان اصفهان به واسطه شیوع ویروس کرونا با مشکلات عدیده ای مواجه شده است، اضافه کرد: مشکلات صنعت حمل و نقل استان اصفهان برای پیگیری و ارائه راهکار به دستگاه‌های بالادستی اعلام شده است.

وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و احتمال افزایش سفرهای برون شهری گفت: استقرار پلیس در نقاط مناسب پیش بینی شده و تشدید نظارت بر مدیران فنی و پایانه‌های مسافربری از جمله برنامه‌های در دست اجراست.

جعفری از تمام فعالین صنعت حمل و نقل استان اصفهان خواست ضمن آمادگی برای سرویس دهی به مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و گفت: از شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان درخواست می‌کنیم با رصد و پایش مستمر سیستم سپهتن ناوگان حمل و نقل مسافر از احتمال بروز خطاهای انسانی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان باید مسئولیت سنگین خود در قبال جان مردم را درک کنند و در صورتی که متوجه بروز مشکل فنی در اتوبوس شدند، اجازه حرکت به آن ناوگان را ندهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات، از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

برقراری تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ها

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه از آمادگی راهداران جهت برقراری تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ها خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت استقرار و اعلام تاریخ کشیک‌های همکاران در ستاد و شهرستان انجام شده است.

فرزاد دادخواه با اشاره به عملیات راهداری نوروزی انجام گرفته در محورها گفت: اقداماتی نظیر نصب علائم و تابلوهای اطلاعاتی و اخطاری، شست و شو تابلوها، خط کشی محورها پیش از نوروز انجام شده است.

پیش بینی افزایش سفر در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

وی ادامه داد: با توجه به عدم سفر مردم در تعطیلات نوروز و با وجود همه اخطارها برای عدم سفر، پیش بینی می‌شود سفر در محورهای مواصلاتی کشور و در استان اصفهان افزایش یابد.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان، شانه سازی و بخشنده کردن راه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برقراری تردد ایمن و روان در استان به شمار می‌آید.

به گزارش مهر، حضور جدی پلیس در محورهای مواصلاتی استان برای برخورد با متخلفان، تقویت سیستم‌های هوشمند ثبت تخلف و غیره از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین نمایندگان تشکل‌های صنفی ضمن تشریح وضعیت موجود صنعت حمل و نقل مسافر استان اصفهان، خواستار تسریع در ارائه حمایت‌ها و تسهیلات دولتی برای این بخش شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.