تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 18127

وعده جهرمی برای وضعیت اینترنت؛ شبکه اینترنت خانگی را با کمترین کاغذبازی گسترش می دهیم

وعده جهرمی برای وضعیت اینترنت؛ شبکه اینترنت خانگی را با کمترین کاغذبازی گسترش می دهیم

وزیر ارتباطات گفت: در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ اینترنت خانگی را گسترش می دهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان برقرار می شود. به گزارش  دنیای اسرار ، محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پاسخ های شرکت کنندگان در یک نظرسنجی درباره اینترنت که در

Print Friendly, PDF & Email


وزیر ارتباطات گفت: در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ اینترنت خانگی را گسترش می دهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان برقرار می شود.

به گزارش  دنیای اسرار ، محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پاسخ های شرکت کنندگان در یک نظرسنجی درباره اینترنت که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطرح کرده بود، نوشت: بر اساس نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش دهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSL سرعت اینترنت خانگی فعلی را چهار برابر کنیم.



وی افزود: هم اکنون یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق شهری و روستایی آماده واگذاری شده است. همچنین فاز دوم نیز برای شهریورماه آماده واگذاری خواهد بود. اولویت در واگذاری یک میلیون اشتراک با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.



وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به اینکه افراد برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری ندارند، نوشت: همه اقدامات به صورت تمام الکترونیکی و از طریق زیرساخت های دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت نام اشتراک ها واگذار می شود و قابل استفاده است. همچنین در بخش ارتقای ۴ برابری سرعت نیز مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند.

کاربران در پاسخ به این سوال جهرمی در نظرسنجی که قیمت کدام اینترنت (خانگی یا ۴G) برای شما مناسب تر است، ۷۵ درصد کاربران اینترنت خانگی و ۲۵ درصد آنها اینترنت ۴G را گزینه مناسب برای خود اعلام کرده اند.



همچنین آذری جهرمی در این نظرسنجی از کاربران پرسیده بود: آیا شما در منزل سرویس اینترنت خانگی دارید؟ ۶۲ درصد پاسخ دهندگان اعلام کردند این سرویس را در اختیار دارند و ۳۸درصد از این سرویس را در اختیار نداشتند.

 سومین سوال او در این نظر سنجی به امکان فراهم کردن اینترنت خانگی از طریق سامانه و ظرف ۲۴ ساعت مربوط بود. او از کاربران پرسیده بود: اگر در منزل اینترنت خانگی ندارید و بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه و ظرف ۲۴ ساعت پس از سفارش شما، این خدمت در منزل شما دائر شود؛ آیا علاقه ای به اشتراک در این نوع اینترنت دارید؟ ۷۳ درصد شرکت کنندگان به این سوال پاسخ مثبت و ۲۷ درصد پاسخ منفی داده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.