تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
کد خبر : 18131

وزیر ارتباطات خبر داد: واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی

وزیر ارتباطات خبر داد: واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار، محمدجواد آذری جهرمی با تأکید بر اینکه خواسته مردم از وزارت ارتباطات کاهش قیمت اینترنت است گفت: برای تحقق این درخواست، یک میلیون اشتراک خانگی، در مناطق شهری و روستایی آماده‌ی واگذاری است. وی افزود: متقاضیان

Print Friendly, PDF & Email


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی خبر داد.


به گزارش  دنیای اسرار، محمدجواد آذری جهرمی با تأکید بر اینکه خواسته مردم از وزارت ارتباطات کاهش قیمت اینترنت است گفت: برای تحقق این درخواست، یک میلیون اشتراک خانگی، در مناطق شهری و روستایی آماده‌ی واگذاری است.



وی افزود: متقاضیان برای دریافت فوری اشتراک اینترنت خانگی از امروز می‌توانند به سامانه xdslplus.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: برای ثبت‌نام دریافت اشتراک اینترنت خانگی هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست و همه کارها با استفاده از دولت الکترونیکی انجام می‌شود و پس از ثبت‌نام، اشتراک متقاضیان حداکثر در ۴۸ ساعت دایر خواهد شد.


آذری جهرمی در خاتمه گفت: طبیعتاً برقراری اشتراک کسانی که سریع‌تر ثبت‌نام کنند در اولویت است اما یک میلیون اشتراک کافی نیست و فاز بعدی در شهریورماه واگذار خواهد شد. اولویت ۴ برابر شدن سرعت برای کسانی است که اینترنت خانگی داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.