تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 18141

جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله در زاینده رود ادامه دارد/ فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره

جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله در زاینده رود ادامه دارد/ فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان: جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله در زاینده رود ادامه دارد/ فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره  مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله  غرق شده در زاینده رود با فعالیت سه نوبته سه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:

جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله در زاینده رود ادامه دارد/ فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله  غرق شده در زاینده رود با فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره آتش نشانی شهر اصفهان ادامه دارد.

به گزارش دنیای اسرار: محسن گلابی با اشاره به جست و جوی نیروها و اکیپ های غواصی و گشت در رودخانه زاینده رود برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله ای که از روز یکشنبه در حوالی باغبادران به داخل آب افتاده و غرق شده است، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی در محدوده شهر اصفهان از روزی که این حادثه اعلام شد عملیات جست و جو و غواصی را انجام می دهند اما تاکنون به نتیجه ای برای پیدا کردن جسد نرسیده اند.

وی ادامه داد: هر روز سه اکیپ چهار نفره از ایستگاه های شماره ۸، ۱ و ۵ که در محدوده رودخانه زاینده رود قرار دارند، عملیات تجسس را در سه نوبت صبح، ظهر و شب انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای ما نقاطی که در رودخانه امکان گیر کردن جسد در آن وجود دارد را هر روز جست و جو می کنند. این مکان ها شامل پایه های پل و نیزارهاست.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردهای ما احتمال اینکه جسد این پسر به شهر اصفهان رسیده باشد چندان زیاد نیست چراکه دو سد در مسیر وجود دارد، گفت: با این حال هر روز منطقه استحفاظی ما در شهر اصفهان از بند نصرآباد تا پل شهرستان جست و جو و گشت زنی می شود.

گلابی بیان کرد: غیر از شهر اصفهان شهرهای دیگری مانند مبارکه، باغ بهادران و نقاطی که امکان پیدا شدن جسد در آن وجود دارد هر روز از سوی نیروهای هلال احمر و امدادی این شهرستان ها جست و جو می شود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی اصفهان تمام توان و تخصص خود را برای پیدا کردن جسد این پسر ۱۷ ساله و آرامش خانواده او به کار گرفته اند و همچنان عملیات جست و جو در شهر اصفهان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.