تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 18303

دیدار وزیر نیرو ایران با وزیر دارایی عراق برای توسعه همکاری ها

دیدار وزیر نیرو ایران با وزیر دارایی عراق برای توسعه همکاری ها

به گزارش دنیای اسرار: «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات عراقی به منظور توسعه مناسبات دو جانبه در حوزه های مختلف، امروز (چهارشنبه) با «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق دیدار و گفت وگو کرد.  این دیدار در حالی صورت می گیرد که قرار است وزیر دارایی عراق

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات عراقی به منظور توسعه مناسبات دو جانبه در حوزه های مختلف، امروز (چهارشنبه) با «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق دیدار و گفت وگو کرد.

 این دیدار در حالی صورت می گیرد که قرار است وزیر دارایی عراق به دعوت رسمی «فرهاد دژپسند» همتای ایرانی خود برای توسعه مناسبات به زودی راهی جمهوری اسلامی ایران شود.

اردکانیان همچنین قرار است در ادامه دیدارهای خود، امروز با «برهم صالح» رییس جمهوری، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و همچنین رییس بانک مرکزی عراق دیدار و گفت وگو کند.

وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار با همتای عراقی خود و برخی دیگر از مقامات ارشد این کشور دوست و همسایه و با محوریت توسعه همکاری‌های برقی تهران – بغداد، امروز به بغداد سفر کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.