تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 18445

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت دفاع و نیروی انتظامی

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت دفاع و نیروی انتظامی

 وزیر دفاع: تقویت نیروی انتظامی اولویت در دستور کاراست/ سردار اشتری: توسعه فناوری های پیشرفته برای پلیس هوشمند؛ درسال جاری گروه ناجا- تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید. به گزارش  دنیای اسرار: تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی

Print Friendly, PDF & Email

 وزیر دفاع: تقویت نیروی انتظامی اولویت در دستور کاراست/ سردار اشتری: توسعه فناوری های پیشرفته برای پلیس هوشمند؛ درسال جاری گروه ناجا- تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید.

به گزارش  دنیای اسرار: تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با حضور امیرسرتیپ “حاتمی” وزیر دفاع و سردار “حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید.

 امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقای توان ماموریتی نیروی انتظامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، ابراز امیدواری کرد: وزارت دفاع با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در پشتیبانی از مأموریت‌های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

 وزیر دفاع،  نقش و مأموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور را ستودنی و قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: کارکنان جان بر کف ، مخلص و پرتلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه های برقراری نظم و امنیت کشور با نثار جان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و امنیت مثال زدنی امروز کشورمان مرهون خدمات صادقانه این سربازان سرافراز ایران اسلامی است.

سردار “حسین اشتری” نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت دفاع نسبت به نیروی انتظامی، تصریح کرد: اولویت ناجا در حال حاضر توسعه فناوری‌های پیشرفته برای پلیس هوشمند و لزوم تقویت توان نیروی انتظامی برای مقابله با موضوع قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر و موضوعاتی از این دست است.

فرمانده نیروی انتظامی، تامین تجهیزات مورد نیاز این نیرو را در جهت برقراری نظم و امنیت کشور از اولویت‌های حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با حمایت های وزارت دفاع بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به قابلیت های فراوانی در اجرای مأموریت های متنوع و خطیر پلیس دست یابیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.